Kjersti Wichstrøm

Kjersti Wichstrøm holder til i Oslo

Siste vurderinger av Kjersti Wichstrøm

Tommel opp!

Tannlege: Kjersti Marie Wichstrøm Skrevet

Har hatt lett tannlegeskrekk hele livet og en vel heller ingen favoritt nå, men med en tannlege som Kjersti, så gruer jeg meg ikke lenger.
Alltid blid og hyggelig. Nytt og fint lokale med god atmosfære. Supert!!

Borrende bra!

Tannlege: Kjersti Marie Wichstrøm Skrevet

Har gått hos Kjersti i ca 4-5 år og er kjempefornøyd med ALT! Vi er flere og flere i familien som har vært så heldige å få plass og behandling hos henne. Anbefales!

Tipp topp!

Tannlege: Kjersti Marie Wichstrøm Skrevet

Kjersti er imøtekommende, vennlig, flink og blid. Hun husker at jeg er redd for tannleger, behandler meg skånsomt og jeg får alltid god behandling. Rask, effektiv og punktlig.

Sekretæren hennes er også veldig hyggelig.

Veldig fornøyd med Kjersti.

The best dentist

Tannlege: Kjersti Marie Wichstrøm Skrevet

She gives you her best suggestions, respects your needs and opinion, and very caring. I always experience the best customer service at her clinic, and never felt that she's working for money, but she's there to help people.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Kjersti Marie Wichstrøm Skrevet

Tannlege Wichstrøm er en meget dyktig og kunnskapsrik tannlege som behandler sine pasienter med omsorg. Klinikken er moderne, det er aldri noe problem å få time innen rimelig tid, og oppfølgingen Kjersti gir er ypperlig. Hun setter deg som pasient i fokus. Som pasient med tannlegeskrekk har jeg byttet tannlege flere ganger, men har nå vært pasient hos Kjersti i mange år. Wichstrøm kan anbefales på det sterkeste.