Kjersti Wichstrøm

Telefonnummer22 83 42 2222 83 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Klingenberggaten 7 0161 Oslo
Kjersti Wichstrøm holder til i Oslo

Siste vurderinger av Kjersti Wichstrøm

Profesjonell, personlig og presis

Tannlege: Kjersti Marie Wichstrøm Skrevet

Har brukt Kjersti Wichstrøm som tannlege i mange år. Flyttet fra Oslo for 7 år siden, men tar meg bryet med å reise halvannen time hver vei for å gå til henne. Profesjonell tannlegebehandling, blir alltid tatt varmt og hyggelig imot og aldri lang ventetid. Anbefaler henne på det sterkeste.

Svært fornøyd

Tannlege: Kjersti Marie Wichstrøm Skrevet

Punktlig og effektiv. Aldri lang ventetid. Oppleves som profesjonell og kompetent. Er kjapp under behandlingene selv om hun er nøye, og det er alltid fint å slippe å sitte lenger i tannlegestolen enn man må (selv om hun er den beste tannlegen jeg kan tenke meg). Har brukt Kjersti som fast tannlege siden 2004, og har alltid vært svært fornøyd. Begynte hos henne fordi hun hadde studentpris på behandling, men har fortsatt å bruke henne da jeg ikke kan tenke meg noen bedre tannlege enn henne! Anbefales på det varmeste.

Hyggelig, særdeles kompetent og effektiv

Tannlege: Kjersti Marie Wichstrøm Skrevet

Vært kunde hos Kjersti i rundt tre år, og opplever alltid upåklagelig behandling. Kjersti har en likefram og usentimental væremåte som passer meg personlig godt. Gir også presise og gode råd, og innehar et velutstyrt tannlegekontor. Anbefales på det sterkeste!

Verdens beste tannlege

Tannlege: Kjersti Marie Wichstrøm Skrevet

Jeg sliter med tannlege skrekk, og hos Kjersti blir jeg behandlet deretter. Hun er super flink, tar hensyn og bruker tid på meg. Hun er meget flink til å sette sprøyter! Assistenten hennes er rolig og veldig behagelig å ha rundt seg. Vi er flere i familien som bruker henne!! Kan anbefales på det sterkeste

Tommel opp!

Tannlege: Kjersti Marie Wichstrøm Skrevet

Har hatt lett tannlegeskrekk hele livet og en vel heller ingen favoritt nå, men med en tannlege som Kjersti, så gruer jeg meg ikke lenger.
Alltid blid og hyggelig. Nytt og fint lokale med god atmosfære. Supert!!