Kjersti Marie Wichstrøm

Kjersti Marie Wichstrøm er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kjersti Marie Wichstrøm

Svært fornøyd

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Punktlig og effektiv. Aldri lang ventetid. Oppleves som profesjonell og kompetent. Er kjapp under behandlingene selv om hun er nøye, og det er alltid fint å slippe å sitte lenger i tannlegestolen enn man må (selv om hun er den beste tannlegen jeg kan tenke meg). Har brukt Kjersti som fast tannlege siden 2004, og har alltid vært svært fornøyd. Begynte hos henne fordi hun hadde studentpris på behandling, men har fortsatt å bruke henne da jeg ikke kan tenke meg noen bedre tannlege enn henne! Anbefales på det varmeste.

Hyggelig, særdeles kompetent og effektiv

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Vært kunde hos Kjersti i rundt tre år, og opplever alltid upåklagelig behandling. Kjersti har en likefram og usentimental væremåte som passer meg personlig godt. Gir også presise og gode råd, og innehar et velutstyrt tannlegekontor. Anbefales på det sterkeste!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Jeg sliter med tannlege skrekk, og hos Kjersti blir jeg behandlet deretter. Hun er super flink, tar hensyn og bruker tid på meg. Hun er meget flink til å sette sprøyter! Assistenten hennes er rolig og veldig behagelig å ha rundt seg. Vi er flere i familien som bruker henne!! Kan anbefales på det sterkeste

Tommel opp!

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Har hatt lett tannlegeskrekk hele livet og en vel heller ingen favoritt nå, men med en tannlege som Kjersti, så gruer jeg meg ikke lenger.
Alltid blid og hyggelig. Nytt og fint lokale med god atmosfære. Supert!!

Borrende bra!

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Har gått hos Kjersti i ca 4-5 år og er kjempefornøyd med ALT! Vi er flere og flere i familien som har vært så heldige å få plass og behandling hos henne. Anbefales!

Tipp topp!

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Kjersti er imøtekommende, vennlig, flink og blid. Hun husker at jeg er redd for tannleger, behandler meg skånsomt og jeg får alltid god behandling. Rask, effektiv og punktlig.

Sekretæren hennes er også veldig hyggelig.

Veldig fornøyd med Kjersti.

The best dentist

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

She gives you her best suggestions, respects your needs and opinion, and very caring. I always experience the best customer service at her clinic, and never felt that she's working for money, but she's there to help people.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Tannlege Wichstrøm er en meget dyktig og kunnskapsrik tannlege som behandler sine pasienter med omsorg. Klinikken er moderne, det er aldri noe problem å få time innen rimelig tid, og oppfølgingen Kjersti gir er ypperlig. Hun setter deg som pasient i fokus. Som pasient med tannlegeskrekk har jeg byttet tannlege flere ganger, men har nå vært pasient hos Kjersti i mange år. Wichstrøm kan anbefales på det sterkeste.

Veldig flink tannlege

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Veldig flink og skånsom tannlege. Hun tar hensyn til individuelle behov og hyggelig å prate med. Kontoret er rent og pent med topp moderne utstyr. I tillegg har tannlegen gode priser inkludert en gunstig rabatt til studenter. Med sentral beliggenhet på vika/V saga kino vil jeg anbefale denne tannlegen!

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Tannlege Wichstrøm er omsorgsfull, grundig og tillitsfull.
Hun følger opp pasientene og er opptatt av at de skal være fornøyde med kvalitet og pris. Veldig kompetent i sitt fag. Kommuniserer godt med pasienter i alle aldersklasser. Kort ventetid for timebestilling og hun er nesten alltid punktlig.
Hun kan anbefales på det sterkeste.

Bedre tannlege skal du lete lenge etter.

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Tannlege Kjersti Wichstrøm har vært min tannlege i mange år, og hele familien går dit. Kjersti yter det lille ekstra til sine pasienter. Hun er alltid tilgjengelig, flink, hyggelig og har sjelden (eller aldri) forsinkelser. Passer alltid på å mase på meg så jeg ikke skal glemme tanntråd....