Kjersti Marie Wichstrøm

Klingenberggaten 7 0161 Oslo

Siste vurderinger av Kjersti Marie Wichstrøm

Verdens beste tannlege

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Jeg sliter med tannlege skrekk, og hos Kjersti blir jeg behandlet deretter. Hun er super flink, tar hensyn og bruker tid på meg. Hun er meget flink til å sette sprøyter! Assistenten hennes er rolig og veldig behagelig å ha rundt seg. Vi er flere i familien som bruker henne!! Kan anbefales på det sterkeste

Tommel opp!

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Har hatt lett tannlegeskrekk hele livet og en vel heller ingen favoritt nå, men med en tannlege som Kjersti, så gruer jeg meg ikke lenger.
Alltid blid og hyggelig. Nytt og fint lokale med god atmosfære. Supert!!

Borrende bra!

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Har gått hos Kjersti i ca 4-5 år og er kjempefornøyd med ALT! Vi er flere og flere i familien som har vært så heldige å få plass og behandling hos henne. Anbefales!

Tipp topp!

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

Kjersti er imøtekommende, vennlig, flink og blid. Hun husker at jeg er redd for tannleger, behandler meg skånsomt og jeg får alltid god behandling. Rask, effektiv og punktlig.

Sekretæren hennes er også veldig hyggelig.

Veldig fornøyd med Kjersti.

The best dentist

Klinikk: Kjersti Wichstrøm Skrevet

She gives you her best suggestions, respects your needs and opinion, and very caring. I always experience the best customer service at her clinic, and never felt that she's working for money, but she's there to help people.