Kråkerøy legesenter

Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av behandlere ved Kråkerøy legesenter

Kan det bli bedre da?

Lege: Haakon Stener Mehlum Skrevet

Som regel litt forsinket, men dersom flere pasienter er som meg, så er dette både lett å forstå og å unnskylde. Han lytter intenst, skriver på pc`n og skjærer igjennom med veloverveide, oppklarende spørsmål. Resepter og henvisninger er som regel ferdig skrevet når utspøringen er ferdig. Ingen unødvendige undersøkelser, men undersøker når det er behov. Følger lover og regler mellom
pasient /lege/pasient på en eksemplarisk måte og er dessuten faglig dyktig. Jeg er serdeles godt fornøyd og anbefaler ham, som fastlege, på det sterkeste.

Den beste legen man kan ha!

Lege: Haakon Stener Mehlum Skrevet

Dr Melhum er en utrolig dyktig lege. Han gir alltid utdypende svar uansett spørsmål.
Har aldri opplevd at han ikke har et svar på et spørsmål, enten det gjelder barn, kvinne eller medisiner.
Jeg er så takknemlig for å ha denne legen og håper å ha denne fastlegen livet ut.
Han møter deg alltid med respekt og stor omsorg og forståelse!

Verdens beste!

Lege: Haakon Stener Mehlum Skrevet

Er så takknemlig for å ha Mehlum som fastlege. Finnes ikke nok superlativer som kan beskrive denne legen. En fantastisk person!

Super-Legen-Mehlum!

Beste lege man kan ha!
Alltid god tid, alltid snill,hjelpsom,dyktig faglig og effektiv. Har flinke,effektive og meget imøtekommende legesekretærer. Raskt å få time,hjelp, tar som oftetset tid å komme inn til avtalt tid men det er fordi Dr.Mehlum tar seg god tid til hver og en av sin pasienter, derav får du like god tid med ham selv om du måtte vente litt over tiden som ble oppsatt, vel verdt ventinga og koselig venterom med musikk, blader/magasiner, toalett og vanndispenser. Det er også heis opp og til døra til hans kontor noe som er godt for eldre og hjelpetrengende, det er god plass i heisen.
Når du kommer inn husker han deg alltid ditt fornanvn og hilser på deg med et varmt og trygt håndrykk når du kommer. Bruker alltid god tid på sine pasienter, han gir deg følelsen av at han er der akurat for deg, du betyr noe, du er vitkig. Han er grundig i sine utredninger og han er en som gleder seg med deg,når du blir frisk igjen etter hans behandling. Han har alltid en klem på lur, selv om jeg er en mann, betyr dette ofte veldig mye for meg ihvertfall og igjen viser dette hans varme medmenneskelige side. Han er en super lege, den beste man kan få! Jeg, min kone og hele familien har denne legen. Vi er selv en familie bestående av leger og sykepleiere, og har ingen ting å utsette på Dr.Haakon Stener Mehlum alias Super-Legen-Mehlum! Still deg i varslingskø på ventelisten her på legesiden, det er det vel verdt!

beste av den beste,

Lege: Haakon Stener Mehlum Skrevet

alltid imøtekommende .godt humør. lyttende.og han alltid tid til sine pasienter