Laila Claussen

Laila Claussen holder til i Sunnfjord

Siste vurderinger av Laila Claussen

Flink tannlege

Tannlege: Laila Claussen Skrevet

Mindre prat mer arbeid.Har vært par ganger siste året.
Er veldig fornøgd med behandlingen.
Kan anbefales til andre.

Veldig fornøyd

Tannlege: Laila Claussen Skrevet

Veldig vennlig sekretær og dyktig tannlege. Full oppmerksomhet, godt håndarbeid og fin faglig forklaring. Anbefales.

Den beste tannlegen i sogn og fjordane!

Tannlege: Laila Claussen Skrevet

Kjapp, effektiv, små hender, oppmerksom på sin pasient. Fantastisk beroligande. Fantastisk flink med smertestillende. Omgjengelig, hyggelig, forståelsesfull, tålmodig.
Pent arbeid!
Estetisk våken.
Kun lovord!

Verdas beste tannlege

Tannlege: Laila Claussen Skrevet

Utrulig kjekt å komme i stolen til ein så blid og trivelig tannlege om Laila Klausen. Laila har ein lett og tillitskapande væremåte og informerer på ein ryddig og oversiktlig måte. I tillegg informerer ho om når ho startar prosesser og om korleis til dømes dei forskjellige borane vil oppføre seg medan ho held på. Hvis ho merkar det minste teikn til ubehag, så er boret vekk. I tillegg gir ho beskjed om når ho er ferdig med ein prosess, som til dømes boring. Laila informerer så godt at ein aldri opplever overraskingar. Dette skaper ein enorm tillit til henne som tannlege. I tillegg har ho blide og hyggelige assistenter.

Endelig fikk eg orden på tenna takke være laila:)

Tannlege: Laila Claussen Skrevet

Fra h til himmelen kan ein trygt sei! Treng ikkje sei korleis eg hadde det før første besøke til laila. men etter har alt blitt anerledes! full kontrol på ka ho driv med og før du seie auu eller nåke meir har ho gjort tiltak for det. gjenomfører timene på behagligaste måte og roligt. og du får med deg alt ho driv med. seie ho at det blir litt vondt no i 1 min så blir det pittelitt vondt i 30 sek. godt og sitte i stolen til noen du stoler på! tannpleieren so e der og e fantastisk! så no er eg slutta og få lystgass under behandling og dårlig søvn før timene:) ringte faktis og spurte om eg kunne komme inn litt oftere:) slå den;)