Laila Claussen

Laila Claussen holder til i Sunnfjord

Siste vurderinger av Laila Claussen

Toppers

Tannlege: Laila Claussen Skrevet

Har bare godt og si om Laila Claussen.God service av både ho og assistent på klinikken.Ingen ventetid,blide og hyggelige.Tar gjerne kjøretiden på 1 time for og gå til tannlegen,for der føler eg meg trygg og ivaretatt..:)

Ufattlig flink!

Tannlege: Laila Claussen Skrevet

Ho er ufattleg flink, og er kjempehyggelig! Går ikkje ann å ha tannlegeskrekk med verken ho eller den flinke assistenten hennar. Effektiv, hyggelig og grundig. Samtidig som ho er veldig forsiktig og informerer godt gjennom heile behandlinga.

Den beste tannlegen eg har hatt!!

Tannlege: Laila Claussen Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk heile livet, men etter å ha begynt å bruke tannlege claussen so har det berre dabba meir og meir av.
Før var det eit mareritt å gå til tannlege, no synest eg det er heilt greit.
Både ho og tannpleieren henna er heilt fantastiske.
Har brukt ho i ca 5 år, og er no i midten av 30 åra og kan eg seie at eg overhode ikkje er redd tannlegen lenger, og det er godt.
Har ingenting og utsette, for meg var det lykke å få Claussen som tannlege, og anbefalar ho på det varmaste.

Den beste tannlegen eg har hatt

Tannlege: Laila Claussen Skrevet

Rask og flink. En føler at en er i trygge hender. Blid og hyggelig dame! Tannlegeskrekken forsvinner når en setter seg og ho begynner å prate.

Trygg og god tannlege

Tannlege: Laila Claussen Skrevet

Kjempeflink dame, rolig og god. Forklarer hele tiden hva hun gjør i munnen på meg. Det er ingen grunn til å grue seg til tannlege besøk igjen.