Lande Legesenter

Villaveien 7 1710 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lande Legesenter

Magisk lege

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Han er omsorgsfull, forståelsesfull, lytter, ser mennesket og ikke bare blodprøvene. Skader ikke at han er spesialist i indremedisin og avgått overlege.

Best lege EVER

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Han er en lege som tar deg på alvor, du som pasient vil få riktig diagnose og riktig medisin. Han er presis, hyggelig men samtid streng og har mye mer erfaring enn andre fastleger jeg har hatt. Han er spesialist, indremedisiner ! Denne legen kan jeg virkelig anbefale, en som er kan forklare alt. En annen fordel er de dyktige sekretærene som er alltid blide, ulempen er at de ikke alltid rekke å ta telefonen!

Den dårligste legen!! Anbefales ikke!!

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Har vært syk i 2 dager og får ikke kontakte han! Men nå har jeg endelig bestemt meg for å bytte til noen andre som ikke leker opptatt og lett å kontakte og er tilgjengelig når man ligger i senga med 1000 sykdommer.

Lite egnet som fastlege

Lege: Jørn Dahlstrøm Skrevet

Veldig flink til å henvise videre, ta tester og gi resepter.
Hvis ditt behov går utover disse områdene anbefaler jeg å styre unna. Han har sjelden svar på som kan være galt med deg, har hatt det samme problemet over lang tid, og blir ikke tatt seriøst. Hva komplikasjonene kommer av er fortsatt ukjent.
Prøvesvar blir dårlig tolket, og usannsynlige grunner til prøveresultatene blir presentert.

(Lande legesenter:)
Det som virkelig får meg til å måtte bytte fastlege er de som jobber på kontoret. Konstant negativitet, samt mangel på forståelse, kundeservice og profesjonalitet.
Det er umulig å komme gjennom på telefonen, og det finnes ingen alternativer utenom å gå innom legekontoret fysisk.
Legesenteret har ingen nettside.

Fantastisk lege!

Lege: Babak Irandoust Skrevet

Alltid presis. Sykepleierne alltid blide. Har du time klokka to, kommer du inn klokka to. jeg har hatt flere fastleger de siste årene men først når Irandoust overtok ble jeg tatt på alvor og fikk riktig diagnose og riktig medisin. Hyggelig og imøtekommende lege som man skjønner har mer erfaring enn en vanlig allmennlege. Jeg viste ikke at han var spesialist før jeg tilslutt måtte spørre! Det kom ikke som noe sjokk at han var indremedisiner. Denne legen kan jeg virkelig anbefale. Faglig dyktige sykepleiere også. Som har tid til å forklare. Og det er ikke akkurat noen ulempe at sekretæren hans er noe av det peneste jeg har sett i hele mitt liv ;-)