Babak Irandoust

Tlf: 69 14 50 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Babak Irandoust er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Babak Irandoust

Magisk lege

Han er omsorgsfull, forståelsesfull, lytter, ser mennesket og ikke bare blodprøvene. Skader ikke at han er spesialist i indremedisin og avgått overlege.

Best lege EVER

Han er en lege som tar deg på alvor, du som pasient vil få riktig diagnose og riktig medisin. Han er presis, hyggelig men samtid streng og har mye mer erfaring enn andre fastleger jeg har hatt. Han er spesialist, indremedisiner ! Denne legen kan jeg virkelig anbefale, en som er kan forklare alt. En annen fordel er de dyktige sekretærene som er alltid blide, ulempen er at de ikke alltid rekke å ta telefonen!

Den dårligste legen!! Anbefales ikke!!

Har vært syk i 2 dager og får ikke kontakte han! Men nå har jeg endelig bestemt meg for å bytte til noen andre som ikke leker opptatt og lett å kontakte og er tilgjengelig når man ligger i senga med 1000 sykdommer.

Fantastisk lege!

Alltid presis. Sykepleierne alltid blide. Har du time klokka to, kommer du inn klokka to. jeg har hatt flere fastleger de siste årene men først når Irandoust overtok ble jeg tatt på alvor og fikk riktig diagnose og riktig medisin. Hyggelig og imøtekommende lege som man skjønner har mer erfaring enn en vanlig allmennlege. Jeg viste ikke at han var spesialist før jeg tilslutt måtte spørre! Det kom ikke som noe sjokk at han var indremedisiner. Denne legen kan jeg virkelig anbefale. Faglig dyktige sykepleiere også. Som har tid til å forklare. Og det er ikke akkurat noen ulempe at sekretæren hans er noe av det peneste jeg har sett i hele mitt liv ;-)

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Babak Irandoust er en dyktig og flink lege som jeg nå har hatt som fastlege i over 2 år, alltid presis og har alltid et smil på lur.
Denne legen kan jeg trygt anbefale til alle andre som har plager av ulike karakterer, bare positivt å si.

lege

Legen har ingen forståelse for passienter med reumatiske lidelser. Han tror ikke på fibromyalgi.. hyggelig lege, men en lege med skylapper på, som praktiserer eldre metoder og som ikke er like intr. i å utforske nye metoder og muligheter. med litt mer forståelse for passientene, hadde han vert en knall lege som flere hadde likt. Alltid punktlig på tiden og effektiv.

Styr unna!

Lytter ikke i det hele tatt og kom med flere kommentarer jeg synes var upassende. Jeg synes også en fastlege bør være mer sympatisk.

den beste legen jeg har hatt

Babak Irandoust er den beste legen jeg har vært i kontakt med. han er grundig med alt. han forklarer deg alt du lurer på uten å måtte spørre. han er vennlig og imøtekommende. han setter av nok tid til hver pasient og snakker ordentlig ut med dem. jeg håper han aldri går av med pensjon :)

Alltid tilgjengelig lege.

Her her noen følelser jeg sitter igjen med Babak som fastlege:
Gir alltid rask time.
Bry seg om pasientene.
Tar pasienten på alvor.
Er alltid presis.
Følger opp pasientene og er omsorgsfull.
ANBEFALLERS PÅ DET STERKESTE.

En dårlig opplevelse.

Fikk tildelt Babak som fastlege etter min fastlege gjennom 32 måtte gi seg. Ved første møte så forsto jeg raskt at han ikke hadde åpnet mappen om min helsetilstand. I stedet så ba han meg fortelle om den og med et kompleks langvarig sykdomsbilde så er det vanskelig å få med alt av detaljer i løpet av 10 minutter. Dette syntes jeg var meget unødvendig når han sitter med fasiten foran seg.Jeg følte også at jeg snakket for døve ører og at det var et tydelig språk relatert kommunikasjons problem.Etter 3 besøk følte jeg at det var liten forståelse og interesse for min helse ,så jeg måtte finne meg en ny fastlege som jeg har hatt i ca.2 år. Min nye fastlege hadde brukt tid til sette seg inn i min helse situasjon i forkant av den første konsultasjon og det skaper større tillit for meg som pasient...

Den beste lege jeg har hatt

Jeg har aldri vært mer fornøyd med en lege , og ikke bare som fastlege men lege generelt , som jeg er med han. Han faglig dyktig, har fått veldig god oppfølging . Anbefale han på det sterkeste.

Anbefales ikke!

Er sympatisk,men avgjörelser som ble tatt er jeg IKKE enig i! Har veldig mange års erfaring som sykepleier og dette var ikke bra!
kommunikasjonssvikt,og kulturforskjell kan man kanskje skylde på.
Er preget av stress,og sa ved flere anledninger at jeg ikke skulle komme til han (han vikarierte for min fastlege) Tok alltfor raske beslutninger!
Virker ellers som en bra mann,sympatisk og godt humör. Men jeg trenger faglig dyktighet og vurdering..

Dyktig, men noe stresset

Faglig dyktig (spesialist i indremedisin). Punktlig, sjelden forsinket. Stresset på tid: Føler ofte at han ikke har nok tid til meg, og at konsultasjonen blir lite helhetlig.

Stresset

Lytter ikke, alltid stresset og utrolig dårlig tid.

Meget bra inntrykk

Profesjonell vennlig. Tillitsskapende. Sender rask videre til spesialist om nødvendig.
Han er ikke min fastlege, men han har tatt imot meg ved tre annledninger hvor det hastet. Jeg er ikke i tvil om at det er Babak Irandoust som blir min fastlege når jeg skal bytte... og bytte skal jeg.

Utrolig dårlig lege

Lytter ikke, dårlig oppfølging og kommer ikke med råd på hva man kan gjøre. Anbefales ikke. Heller ikke spesielt hyggelig.