Babak Irandoust

Autorisert1995
  • Allmennmedisin
  • Indremedisin
Ledige plasser 27 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lande Legesenter

Villaveien 7 1710 Sarpsborg
Babak Irandoust er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Babak Irandoust

Fantastisk lege!

Alltid presis. Sykepleierne alltid blide. Har du time klokka to, kommer du inn klokka to. jeg har hatt flere fastleger de siste årene men først når Irandoust overtok ble jeg tatt på alvor og fikk riktig diagnose og riktig medisin. Hyggelig og imøtekommende lege som man skjønner har mer erfaring enn en vanlig allmennlege. Jeg viste ikke at han var spesialist før jeg tilslutt måtte spørre! Det kom ikke som noe sjokk at han var indremedisiner. Denne legen kan jeg virkelig anbefale. Faglig dyktige sykepleiere også. Som har tid til å forklare. Og det er ikke akkurat noen ulempe at sekretæren hans er noe av det peneste jeg har sett i hele mitt liv ;-)

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Babak Irandoust er en dyktig og flink lege som jeg nå har hatt som fastlege i over 2 år, alltid presis og har alltid et smil på lur.
Denne legen kan jeg trygt anbefale til alle andre som har plager av ulike karakterer, bare positivt å si.

lege

Legen har ingen forståelse for passienter med reumatiske lidelser. Han tror ikke på fibromyalgi.. hyggelig lege, men en lege med skylapper på, som praktiserer eldre metoder og som ikke er like intr. i å utforske nye metoder og muligheter. med litt mer forståelse for passientene, hadde han vert en knall lege som flere hadde likt. Alltid punktlig på tiden og effektiv.

Styr unna!

Lytter ikke i det hele tatt og kom med flere kommentarer jeg synes var upassende. Jeg synes også en fastlege bør være mer sympatisk.

den beste legen jeg har hatt

Babak Irandoust er den beste legen jeg har vært i kontakt med. han er grundig med alt. han forklarer deg alt du lurer på uten å måtte spørre. han er vennlig og imøtekommende. han setter av nok tid til hver pasient og snakker ordentlig ut med dem. jeg håper han aldri går av med pensjon :)