Babak Irandoust

Lande Legesenter

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

1995

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Lande Legesenter Telefonnummer69 14 50 7769 14 50 ...
Villaveien 7 1705 Sarpsborg
Babak Irandoust er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Babak Irandoust

Effektiv og punktlig.

En lege hvor man slipper å sitte på venterommet lenge. Blid og imøtekommende. Rask til å bestille prøver og et henvise til spesialist. Fint med digital bestilling av legetime og resepter. Ikke lang ventetid på time.

En lege som faktisk er en LEGE

Etter anbefaling så valgte jeg Babak som lege. Og jeg angrer ikke. En mer grundige, nøyaktig, punktlig oppfølgende lege skal du lete lenge etter. Ventelisten var verdt det. Og han tar alt du kommer med på alvor. Det er en slik lege skal være. Skulle ønske alle hadde en slik lege som Babak Irandoust.

Dette er legen og medmennsket

Jeg ble ufør(yrkeskade) i 1992 og har hatt mange fastleger. 2-3 har vert ok, men i desember 2013 valgte jeg Dr.Babak Irandoust, viste ikke da at han var sykehuslege/Indremedisiner og overlege.
Nå har jeg hatt legen i snart 7 år, presis, streng, men
det lune gode smilet til legen,gir meg trygghet.
Finner de rette medisinene som har hjulpet meg veldig mye. Alltid presis, så jeg skjønner ikke at noen ikke liker legen. Anbefales bare positivt.

Dyktig

Veldig fornøyd. Tar seg god tid og gir gode råd. Opplever at jeg alltid får den hjelpen jeg trenger.

Anbefaler ALDRI !!

Han er så flink til å skille penger. Ingen omsorg og sympati. Lytter ikke i det hele tatt og kom med flere kommentarer jeg synes var upassende.