Babak Irandoust

Lande Legesenter

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

1995

Lande Legesenter Telefonnummer69 14 50 7769 14 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Villaveien 7 1705 Sarpsborg
Babak Irandoust er en av 49 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Babak Irandoust

Anbefaler ALDRI !!

Han er så flink til å skille penger. Ingen omsorg og sympati. Lytter ikke i det hele tatt og kom med flere kommentarer jeg synes var upassende.

Kunskapsrik, presis og Indremedisiner.

Dr Babak Irandoust har jeg hatt som fastlege fra2013.
Har hatt mange fastleger, som bare sitter å ser på dataen. Her snakker vi om medmenneskelighet på høyt nivå.
Det er ikke vanskelig å forstå at Dr.Irandoust er indremedisiner, han er alltid koselig, ja folkens, han har noen få ledige plasser, bytt til denne legen NÅ!
Dere vil nok ikke angre.

Magisk lege

Han er omsorgsfull, forståelsesfull, lytter, ser mennesket og ikke bare blodprøvene. Skader ikke at han er spesialist i indremedisin og avgått overlege.

Best lege EVER

Han er en lege som tar deg på alvor, du som pasient vil få riktig diagnose og riktig medisin. Han er presis, hyggelig men samtid streng og har mye mer erfaring enn andre fastleger jeg har hatt. Han er spesialist, indremedisiner ! Denne legen kan jeg virkelig anbefale, en som er kan forklare alt. En annen fordel er de dyktige sekretærene som er alltid blide, ulempen er at de ikke alltid rekke å ta telefonen!

Den dårligste legen!! Anbefales ikke!!

Har vært syk i 2 dager og får ikke kontakte han! Men nå har jeg endelig bestemt meg for å bytte til noen andre som ikke leker opptatt og lett å kontakte og er tilgjengelig når man ligger i senga med 1000 sykdommer.