Babak Irandoust

Tlf: 69 14 50 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Babak Irandoust er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Babak Irandoust

Magisk lege

Han er omsorgsfull, forståelsesfull, lytter, ser mennesket og ikke bare blodprøvene. Skader ikke at han er spesialist i indremedisin og avgått overlege.

Best lege EVER

Han er en lege som tar deg på alvor, du som pasient vil få riktig diagnose og riktig medisin. Han er presis, hyggelig men samtid streng og har mye mer erfaring enn andre fastleger jeg har hatt. Han er spesialist, indremedisiner ! Denne legen kan jeg virkelig anbefale, en som er kan forklare alt. En annen fordel er de dyktige sekretærene som er alltid blide, ulempen er at de ikke alltid rekke å ta telefonen!

Den dårligste legen!! Anbefales ikke!!

Har vært syk i 2 dager og får ikke kontakte han! Men nå har jeg endelig bestemt meg for å bytte til noen andre som ikke leker opptatt og lett å kontakte og er tilgjengelig når man ligger i senga med 1000 sykdommer.

Fantastisk lege!

Alltid presis. Sykepleierne alltid blide. Har du time klokka to, kommer du inn klokka to. jeg har hatt flere fastleger de siste årene men først når Irandoust overtok ble jeg tatt på alvor og fikk riktig diagnose og riktig medisin. Hyggelig og imøtekommende lege som man skjønner har mer erfaring enn en vanlig allmennlege. Jeg viste ikke at han var spesialist før jeg tilslutt måtte spørre! Det kom ikke som noe sjokk at han var indremedisiner. Denne legen kan jeg virkelig anbefale. Faglig dyktige sykepleiere også. Som har tid til å forklare. Og det er ikke akkurat noen ulempe at sekretæren hans er noe av det peneste jeg har sett i hele mitt liv ;-)

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Babak Irandoust er en dyktig og flink lege som jeg nå har hatt som fastlege i over 2 år, alltid presis og har alltid et smil på lur.
Denne legen kan jeg trygt anbefale til alle andre som har plager av ulike karakterer, bare positivt å si.