Lege Odd Erik Dolva

Dyrendalsveien 13C 1778 Halden

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Lege Odd Erik Dolva

Tar ikke tak og avvisende

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Den perfekte legen dersom du kun ønsker svar som
"Alle har noe" eller "det må du bare leve med".

Dårlig på å få pasienten på å føle seg trygg og avfeier bekymringer, og går ikke videre med utredninger.
Man føler seg i veien for legen og blir enda mer usikker på å bestille en time neste gang.

Trygg og god lege

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Hatt Dolva siden jeg var 14 år. (Nå er 48 år) Lytter til jeg det sier, henviser meg videre, hvis jeg trenger det - og hvis jeg ønsker ønsker en second opinion kan jeg få det! Lett å komme igjennom på tlf, men sekretæren hans (kona), kan man få gratis av meg...

Misfornøyd

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Opplever ikke å bli tatt på alvor eller bli hørt. Opplever at Dolva ikke lytter til meg og overser hva jeg sier. Er ikke fornøyd og anbefaler ingen å velge denne legen.

Dårlig

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Ringte for å forlenge sykemelding etter hofteopperasjon.
Lege spurte ikke hvordan jeg hadde det eller hvordan det gikk, gikk rett på sykemelding. Ønsket meg god bedring da.
Synes det er dårlig etter over 30 år som kunde, men ble ikke overasket. Har tenkt på å bytte fastlege lenge og nå rant begeret over. Står nå på venteliste på flere andre leger, har vondt for å tru at det kan bli dårligere.

Corona rådgivning

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Stor risiko og usikkerhet med å ta ikke ferdig uttestede vaksiner mot Covid-19.
Prøvde derfor å få råd for å finne forebyggende alternativer. Ble meget uhøflig behandlet og avvist av legesekretær. Fikk ikke ens fortelle hva som var hensikten med min oppringning. Hvem er til for hvem?