Lege Odd Erik Dolva

Telefonnummer69 21 20 6069 21 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dyrendalsveien 13C 1778 Halden

Siste vurderinger av Lege Odd Erik Dolva

Dr Odd Erik Dolva, gir mg trygghet- da han er meget personlig

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Kontoret fungerer meget bra, og hans Kone som er der- er rask til å svare, og gi beskjed videre ! Har meget tiltro til Dolva som Fastlege, og jeg har over 25 års positiv erfaring !

Dårlig til å lytte

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Han er veldig dårlig til å lytte og til å henvise videre når han ikke finner ut hva som er galt selv.

Fastlegen med kunnskap og pasient forståelse .

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Min sønn og jeg har brukt Dr. Dolva, som fastlege i ca 5-6 år og vi er veldig fornøyde med konsultasjoner og svarene vi får. God oppfølging , det samme gjelder ved kontakt på telefon eller fremmøte.
Mvh
T. Wahlstrøm

Tilgjengelig, profesjonell og hyggelig lege

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Min erfaring etter å ha hatt dr. Dolva hele livet, er at han er utrolig dyktig! Han tar deg som pasient på alvor, og lytter til dine problemstillinger. Han opptrer både profesjonelt og hyggelig, man føler seg utrolig imøtekommende. Dersom det er haste/ akutt tilfeller opplever jeg at dr. Dolva tar deg raskt inn! Ellers så er han jo en veldig populær lege i Halden, så en vanlig konsultasjonstime er det nok litt ventetid på.

Tryggheten min

Lege: Odd Erik Dolva Skrevet

Veldig sympatisk, lyttende. Forklarer, spør og har øyekontakt. Opplever ham som svært kunnskapsrik, grundig og samvittighetsfull. Bra mann!