Odd Erik Dolva

Lege Odd Erik Dolva
Dyrendalsveien 13C 1778 Halden
Odd Erik Dolva er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Odd Erik Dolva

Tilgjengelig, profesjonell og hyggelig lege

Min erfaring etter å ha hatt dr. Dolva hele livet, er at han er utrolig dyktig! Han tar deg som pasient på alvor, og lytter til dine problemstillinger. Han opptrer både profesjonelt og hyggelig, man føler seg utrolig imøtekommende. Dersom det er haste/ akutt tilfeller opplever jeg at dr. Dolva tar deg raskt inn! Ellers så er han jo en veldig populær lege i Halden, så en vanlig konsultasjonstime er det nok litt ventetid på.

Tryggheten min

Veldig sympatisk, lyttende. Forklarer, spør og har øyekontakt. Opplever ham som svært kunnskapsrik, grundig og samvittighetsfull. Bra mann!

Grei nok

som fastlege grei nok men bærer preg av 1800 kunder på lista si og dessverre treg /unlatende med henvisninger men en god lytter.Sekretæren bak luka vil jeg helst ikke uttale meg om da det oser negativitet og spør og graver hva som feiler deg noe som er legen sin oppgave, men det sier jo litt hvorfor så mange ønsker han som fastlege med 0 ledige plasser.

Den beste legen i Halden

Jeg har hatt Dolva i over 20 år. Han er dyktig i faget, og jeg har alltid fått timer raskt. Det er ofte jeg må ha blitt behandlet for noe mer alvorlig enn influensa, og da har han alltid truffet riktig på medisiner og har god oppfølging etter timene. Opplever at han heller vil hjelpe deg å bli frisk, enn å bare skrive ut noen piller og gå videre til neste pasient. Raskt svar på blodprøver og bilder. Det har vært tilfeller hvor jeg måtte inn til han akutt, og det har aldri vært noe problem. Jeg ser flere irriterer seg over kontordamen- hvorfor skal det trekke ned på legen? Er jo han du skal prate med, ikke furta bak vinduet?

Konklusjon: Veldig bra, ikke rart at han aldri har ledige plasser ;)

En god fastlege

Lett å få time. Føler at jeg blir behandlet seriøst. Trygt med en lege som har fulgt meg gjennom mange år, faktisk fra før vi fikk fastlegeordningen.