Odd Erik Dolva

Lege Odd Erik Dolva
Dyrendalsveien 13C 1778 Halden
Odd Erik Dolva er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Odd Erik Dolva

Fastlegen med kunnskap og pasient forståelse .

Min sønn og jeg har brukt Dr. Dolva, som fastlege i ca 5-6 år og vi er veldig fornøyde med konsultasjoner og svarene vi får. God oppfølging , det samme gjelder ved kontakt på telefon eller fremmøte.
Mvh
T. Wahlstrøm

Dyktig og hjelpsom !

I og med, at jeg har brukt samme Lege i over 20 år -sier det seg selv. Ikke minst imøtekommenhet, nå man kontakter Legekontoret.

Tilgjengelig, profesjonell og hyggelig lege

Min erfaring etter å ha hatt dr. Dolva hele livet, er at han er utrolig dyktig! Han tar deg som pasient på alvor, og lytter til dine problemstillinger. Han opptrer både profesjonelt og hyggelig, man føler seg utrolig imøtekommende. Dersom det er haste/ akutt tilfeller opplever jeg at dr. Dolva tar deg raskt inn! Ellers så er han jo en veldig populær lege i Halden, så en vanlig konsultasjonstime er det nok litt ventetid på.

Tryggheten min

Veldig sympatisk, lyttende. Forklarer, spør og har øyekontakt. Opplever ham som svært kunnskapsrik, grundig og samvittighetsfull. Bra mann!

Grei nok

som fastlege grei nok men bærer preg av 1800 kunder på lista si og dessverre treg /unlatende med henvisninger men en god lytter.Sekretæren bak luka vil jeg helst ikke uttale meg om da det oser negativitet og spør og graver hva som feiler deg noe som er legen sin oppgave, men det sier jo litt hvorfor så mange ønsker han som fastlege med 0 ledige plasser.