Torget legesenter

Torget 12 1830 Askim

Siste vurderinger av behandlere ved Torget legesenter

Kunnskapsrik.

Lege: Thorbjørn Sandem Skrevet

Han inngir trygghet ved å lytte og ta meg som pasient på alvor.Informerer klart og tydelig .Han etterspør og gir tid til evnt. spørsmål fra meg.Beste legen jeg har hatt !

Fantastisk lege!

Lege: Muhamet Rexhaj Skrevet

Har hatt dr Rexhaj som fastlege omtrent hele mitt liv og han er virkelig helt fantastisk! Tar deg i mot med åpne armer og man føler seg så trygg og ivaretatt hos han. Aldri vært noe problem med noe som helst.

Skranken derimot er noe helt annet.

Kunnskapstik

Lege: Ibrar Sharif Skrevet

Tar seg tid tid til å lytte og forklarer om det er noe uklart.

Om noe er uklart for han tar han seg tid til å undersøke.
Super fornøyd og kan anbefales på det sterkeste.

Samlebånd

Lege: Andreas Rom Eng Skrevet

Bryr seg lite om problemet, følsen er alltid fort inn fort ut. Selv er han alltid forsinket, bestilling av time er helt håpløst når mann jobber 100%.
Alle problemer kan løses med vent å se i 2 uker å kom tilbake om problemet vedvarer.
Til nå har jeg heller gått privat enn å bruke han og velger nå å bytte fastlege.
Han er meg bekjent eneste med 1600 pasienter, og bærer preg av og ikke håndtere det.
Ikke ofte jeg bruker fastlege, når jeg trenger det skal det fungere, ikke være en jobb i seg selv.
Ingenting løses heller over telefon\melding,alltid oppmøte eller video konsultasjon.

Treig

Lege: Thorbjørn Sandem Skrevet

Treigere lege skal man lete lenge etter.. Tar ikke kontakt før flere dager etter man forespør e-konsultasjon. Man må gang på gang ringe å purre, og man må vente i ukesvis på time! Å kan bruke månedsvis på å ignorere forsikringssaker man trenger svar på