Borgenhaugen Legesenter DA

Snekkerstubakken 26 1738 Borgenhaugen

Siste vurderinger av behandlere ved Borgenhaugen Legesenter DA

Trygg og nøye

Lege: Thi Hong Luu Phan Skrevet

Tar seg god tid og følger opp pasientene nøye. Betryggende i kommunikasjon og informasjon. Ventetid, men når du trenger mer tid, så får du det! Hyggelig dame!

Noe usikker

Lege: Thi Hong Luu Phan Skrevet

Bruker lang tid. Nøye, men det er ikke nødvendig å påpeke blodprøvesvar når de er innenfor referanseområder

Eva ryddet opp etter min forrige lege

Lege: Eva Enger-Olsen Skrevet

Etter mye surr med min forrige lege. Nå ser det jaggu ut som jeg får riktige medisiner, og ikke minst skal av medisiner som jeg ikke trenger. Hun er en lege som ser helheten og bakenforliggende årsaker, og ikke bare behandler symptomer.

Seriøs lege, følger meg flott opp

Lege: Eva Enger-Olsen Skrevet

Jeg er veldig glad for å ha en fastlege jeg vurderer som flink, interessert i å hjelpe meg og følger opp min situasjon. Meget godt fornøyd med denne flotte Damen og fastlege ! Robert

Ikke bra

Lege: Eva Enger-Olsen Skrevet

Har vært pasient ved dette legesenteret i 32 år, men ble veldig skuffet over Eva Enger Olsen da hun tok over etter Tom Erik Franer som jeg var utrolig fornøyd med. Hun er vanskelig å få tak i dårlig oppfølging. Lite imøtekommende lite forståelse og liten evne til og finne ut av problemer lite forståelse når blodprøvene ikke viser noe galt. Blir ikke sett sitter og jesper under samtalene.