Varna Legesenter

Telefonnummer69 91 25 0069 91 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Varnaveien 35 1526 Moss

Siste vurderinger av Varna Legesenter

Dyktig, interessert, forståelsesfull og oppdatert

Lege: Thomas Borge Malmo Skrevet

Jeg har hatt Malmo som lege i mange år. Har alltid opplevd han som svært profesjonell, interessert og forståelsesfull. Han virker å være særdeles godt oppdatert på helseproblematikk, forskning og generelt medisin. Som kvinne har jeg opplevd at han forstår kvinneproblematikk bedre enn andre kvinnelige leger og jeg har alltid følt meg ivaretatt på en profesjonell men varm måte. Anbefales!

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Dag Asbjørn Omholt Ernø Skrevet

Ivaretar meg medisinsk på en utmerket måte. Følger opp den aktuelle behandlingen 100%. Takket være han ble en kreftdiagnose oppdaget tidlig nok til at kreften er borte.

Kjempeflink, dyktig og nøyaktig

Lege: Thomas Borge Malmo Skrevet

Han en veldig flink og veldig hyggelig!
Jeg får alltid den hjelpen jeg trenger og svaret på det jeg lurer på.
Tar seg tid til å lytte til hva jeg har å si. Ikke minst forklarer han alt nøye og forståelig. Jeg føler jeg blir tatt på alvor. Han har alltid kontroll på min situasjon i forhold til min kronisk sykdomen.
Thomas Malmo er en lege du føler du kan stole på.
Har bare gode ord å si om behandlingen jeg har fått.

Anbefales på det sterkeste

Fantastisk

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Kjempe flink, tålmodig og korrekt. Også flink med barn.. tar seg god Tid, og tar alle problemstillinger på alvor...

Forståelselsfull

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Bente er kanskje den legen jeg noengang har følt meg virkelig trygg hos, hvilket er noe av det som føles viktigst for meg. Hun tar seg alltid god tid og jeg får lov til å snakke om alt som plager meg og ikke bare om somatiske ting. Hun sender meg gjerne til spesialist om hun ikke er sikker på ting. Beste legen jeg har hatt, det er helt sikkert. :-)