Varna Legesenter

Midtveien 1A 1526 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Varna Legesenter

Flink og rådfull

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Dr. Morris har vært min fastlege i over ett år nå, og alltid fått rask hjelp hva gjelder resepter og behandling. Da jeg av og på har slitt forskjellige allergier.

Han er lett å få tak i og har vært en god støtte.

Blide helsesekretærer og normal ventetid for hva angår en så ønsket lege.

Dårlig

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Opplevde ham skråsikker, bedrevitersk og samtidig stresset og flakkende i kontakten. Godt mulig han er flink, og at dette var en dårlig dag for ham, men jeg følte meg i liten grad tatt på alvor og ble utrygg på de svarene jeg fikk. Selv om behandlingen jeg fikk fungerer bra. Beklager, men dette var et dårlig bytte etter forgjengeren T.B.Malmo!

Useriøs

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Har vært hos denne legen ved et par anledninger med min sønn. Opplevde å ikke bli hørt eller tatt på alvor. Legen foretok ikke grundige undersøkelser, virket stresser og lite interessert.

beste legen

Lege: Marie Grytdal Eilertsen Skrevet

hun er den beste legen jeg noen gang har hatt. hun er ikke klein selvom det er noe som kanskje er flaut! er seriøs, empatisk, omsorgsfull, trygg, i tillegg er hun ekstremt god på aktiv lytting - ho hører på og kommer med gode råd og tips. aldri i livet om jeg bytter:))

Flink og grundig!

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Jeg blei tatt godt imot. Grundig og gjennomgående undersøkelse. Følte at jeg blei tatt på alvor. Han er rask og effektiv på en måte uten at man føler det er hastverk. Han har vært forsinket noen ganger, men uansett så anbefaler jeg han til andre.