Varna Legesenter

Telefonnummer69 91 25 0069 91 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Varnaveien 35 1526 Moss

Siste vurderinger av Varna Legesenter

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Det er lett å få time på dagen eller dagen etter.
Tar seg godt av pasienten når det virkelig gjelder, men er effektiv og bruker ikke tid på utenomsnakk.

Empatisk og imøtekommende!

Lege: Marie Grytdal Eilertsen Skrevet

En fantastisk lege jeg kan anbefale på det varmeste! Hun er tilstede, flink til å lytte, og flink til å stille de rette spørsmålene. Hun veileder og forklarer på en veldig fin måte som skaper dialog og forståelse, noe jeg synes er mer behagelig enn leger som kan oppfattes mer belærende.

Dyktig, interessert, forståelsesfull og oppdatert

Lege: Thomas Borge Malmo Skrevet

Jeg har hatt Malmo som lege i mange år. Har alltid opplevd han som svært profesjonell, interessert og forståelsesfull. Han virker å være særdeles godt oppdatert på helseproblematikk, forskning og generelt medisin. Som kvinne har jeg opplevd at han forstår kvinneproblematikk bedre enn andre kvinnelige leger og jeg har alltid følt meg ivaretatt på en profesjonell men varm måte. Anbefales!

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Dag Asbjørn Omholt Ernø Skrevet

Ivaretar meg medisinsk på en utmerket måte. Følger opp den aktuelle behandlingen 100%. Takket være han ble en kreftdiagnose oppdaget tidlig nok til at kreften er borte.

Kjempeflink, dyktig og nøyaktig

Lege: Thomas Borge Malmo Skrevet

Han en veldig flink og veldig hyggelig!
Jeg får alltid den hjelpen jeg trenger og svaret på det jeg lurer på.
Tar seg tid til å lytte til hva jeg har å si. Ikke minst forklarer han alt nøye og forståelig. Jeg føler jeg blir tatt på alvor. Han har alltid kontroll på min situasjon i forhold til min kronisk sykdomen.
Thomas Malmo er en lege du føler du kan stole på.
Har bare gode ord å si om behandlingen jeg har fått.

Anbefales på det sterkeste