Varna Legesenter

Telefonnummer69 91 25 0069 91 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Varnaveien 35 1526 Moss

Siste vurderinger av Varna Legesenter

Fantastisk

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Kjempe flink, tålmodig og korrekt. Også flink med barn.. tar seg god Tid, og tar alle problemstillinger på alvor...

Forståelselsfull

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Bente er kanskje den legen jeg noengang har følt meg virkelig trygg hos, hvilket er noe av det som føles viktigst for meg. Hun tar seg alltid god tid og jeg får lov til å snakke om alt som plager meg og ikke bare om somatiske ting. Hun sender meg gjerne til spesialist om hun ikke er sikker på ting. Beste legen jeg har hatt, det er helt sikkert. :-)

Ikke fornøyd

Lege: Dag Asbjørn Omholt Ernø Skrevet

Ikke veldig fornøyd med ham som fastlege. Ofte minst en halv time forsinket, selv om man har første time på morgenen. Vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret, har måttet vente i opptil en halv time på svar. Har en ordning med "time samme dag" (kan selvsagt være positivt), mens det er ekstremt vanskelig å få time frem i tid (noe jeg ofte ønsker fordi jeg trenger jevnlig kontroll og oppfølging av kronisk tilstand) - personalet virker direkte motvillig til å bla frem for eksempel 6 uker i avtaleboka. Legen virket uinteressert i meg som pasient og lite til stede; følte meg ikke sett, hørt og ivaretatt. Har nå byttet fastlege.

Tillitsvekkende, hyggelig, effektiv

Lege: Dag Asbjørn Omholt Ernø Skrevet

Har hatt denne legen i 1,5 år og er svært fornøyd. Virker å ha god allmennlegekompetanse. Tillitsvekkende.

Bra lege. Lite pasientvennlig legesenter.

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Veldig fornøyd med Gjølstad, men er nødt til å bytte fastlege da jeg ble avvist i telefonen. Prøvde å forklare at jeg trengte time mellom kl 11:00-13:30 mandag-fredag men fikk beskjed om å sende sms hvis jeg skulle ha tid etter 11:00. Forklarte at når jeg gjorde det ble jeg tildelt upassende tid 14:00. Men det brydde hun seg ikke noe om så ho slang på røret uten å si ha det.