Varna Legesenter

Midtveien 1A 1526 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Varna Legesenter

Kunnskapsrik

Lege: Dag Asbjørn Omholt Ernø Skrevet

Han har god erfaring. Hans vesen er behagelig. Ved besøk er han tilstede og lytter og diskuterer. Hans humør har aldri vært dårlig.

Tilstedeværende, seriøs og trygg lege

Lege: Marie Grytdal Eilertsen Skrevet

Fastlege Eilertsen fremstår genuint opptatt av meg som pasient, hun tar problemer på alvor og følger opp! Hun er kunnskapsrik, klok og varm. Sånn burde alle fastleger ha vært. Anbefales på det varmeste

Trygg og genuin

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Fantastisk fastlege som virkelig bryr seg. Følger opp og gjør mer for meg enn man noensinne kan forvente seg av en lege. En som virkelig ser deg. I tillegg svært kunnskapsrik og erfaren, noe som gjør at man er trygg når man går ut derfra. Bytter henne aldri ut!

Har du sammensatt kronisk sykdom - bytt lege!

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Mulig denne legen blir god med tiden, men jeg har slett erfaring. Han har dårlig tid. Lytter ikke. Sier han skal snakke med kollegaer og komme tilbake til deg - det gjør han ikke. Takler dårlig at jeg inngående kompetanse på egen sykdom. Lite villig til å bistå.
Tidligere fastlege ba meg gi den nye en sjangs. Det fikk han i 18 måneder. Nå har jeg byttet.

Klok lege

Lege: Marie Grytdal Eilertsen Skrevet

Rolig, fornuftig, ser hele deg! Ikke skråsikker, og er det noe hun er usikker på, sjekker hun opp og gir raskt tilbakemeldinger. Følger opp deg som pasient og virker veldig empatisk, ingen spørsmål er dumme! Kommer aldri til å bytte fastlege!