Varna Legesenter

Tlf: 69 91 25 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Varna Legesenter

Forståelselsfull

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Bente er kanskje den legen jeg noengang har følt meg virkelig trygg hos, hvilket er noe av det som føles viktigst for meg. Hun tar seg alltid god tid og jeg får lov til å snakke om alt som plager meg og ikke bare om somatiske ting. Hun sender meg gjerne til spesialist om hun ikke er sikker på ting. Beste legen jeg har hatt, det er helt sikkert. :-)

Ikke fornøyd

Lege: Dag Asbjørn Omholt Ernø Skrevet

Ikke veldig fornøyd med ham som fastlege. Ofte minst en halv time forsinket, selv om man har første time på morgenen. Vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret, har måttet vente i opptil en halv time på svar. Har en ordning med "time samme dag" (kan selvsagt være positivt), mens det er ekstremt vanskelig å få time frem i tid (noe jeg ofte ønsker fordi jeg trenger jevnlig kontroll og oppfølging av kronisk tilstand) - personalet virker direkte motvillig til å bla frem for eksempel 6 uker i avtaleboka. Legen virket uinteressert i meg som pasient og lite til stede; følte meg ikke sett, hørt og ivaretatt. Har nå byttet fastlege.

Tillitsvekkende, hyggelig, effektiv

Lege: Dag Asbjørn Omholt Ernø Skrevet

Har hatt denne legen i 1,5 år og er svært fornøyd. Virker å ha god allmennlegekompetanse. Tillitsvekkende.

Bra lege. Lite pasientvennlig legesenter.

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Veldig fornøyd med Gjølstad, men er nødt til å bytte fastlege da jeg ble avvist i telefonen. Prøvde å forklare at jeg trengte time mellom kl 11:00-13:30 mandag-fredag men fikk beskjed om å sende sms hvis jeg skulle ha tid etter 11:00. Forklarte at når jeg gjorde det ble jeg tildelt upassende tid 14:00. Men det brydde hun seg ikke noe om så ho slang på røret uten å si ha det.

Dårlig på svangerskap

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Å gå til denne legen for oppfølging i svangerskap er helt pyton. Hun har null forståelse for plager og bekymringer, og avfeier dette konsekvent. Hun er ikke uvennlig, men jeg følte meg heller ikke sett, og hun har ikke tid. Kan helt klart forbedre seg på temaet svangerskap. Fordelen med henne er at legesenteret har ultralyd-apparat, ellers bør man heller gå til jordmor for oppfølging. Jeg byttet henne ut som fastlege for barna mine raskt, hun har ikke barnetekke for de små, mangler forståelse for at de er engstelige for fremmede, og hun har knapt tittet på dem før hun har stilt en diagnose (som har vist seg å ikke stemme. Ufarlig sykdom, men likevel). Ønsker å bytte fastlege men ingen andre har ledig plass. Veldig fornøyd med Varna legesenter forøvrig. Utover mye kontakt mens jeg var gravid er jeg der så sjeldent at jeg kan ikke vurdere henne som lege og behandler for "vanlige" sykdommer.