Varna Legesenter

Varnaveien 39 1526 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Varna Legesenter

Arrogant

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Føler at han ikke tar meg og mine problemer på alvor. Når man kontakter legen fordi man har vondt og er fortvilet , føler man seg rimleg liten da han ikke engang rørter ved deg eller gir deg noen råd. Fikk noe smertestillende... Og forlot legekontoret med gråten i halsen.
Man skal ikke grue seg, føle seg dum og til bry når man går til sin lege. Det har jeg gjort hver gang jeg har hatt time hos han. Har satt meg på venteliste for ny lege og vil bruke Volvat frem til det. Skal ikke tilbake!

Fantastisk lege.

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

En familielege som vi har gått til i mange, mange år. Kunnskapsrik , Trygg , Dyktig ,Forståelsesfull , Imøtekommende , Empatisk , En lege mann ikke vil miste.

Arrogant

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Inntrykket min var en arrogant ung lege som trippet med bena, tvinnet kulepennen mellom fingrene og sa uff når pennen falt i bakken. Ung fyr med lite kunnskap om sykdommer, ble ikke tatt seriøst, første og siste gang jeg går til denne legen. Karakter 0

Enestående

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Enestående, særiøs, hjelpsom, forståelsesfull, tar deg 100% på alvor uansett hvilken sykdoms grad du kommer med. Brukt ho i 35 år, samme har min mor, bror, søster og min sønn har brukt ho siden han ble født for 25 år siden. Beste legen man finner, ser på med skrekk den dagen Bente går av med pensjon.

Veldig dyktig og hyggelig

Lege: Dag Asbjørn Omholt Ernø Skrevet

Asbjørn er den beste legen jeg har hatt. Alltid imøtekommende og han tar alle små og store problemer på alvor.