Varna Legesenter

Midtveien 1A 1526 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Varna Legesenter

Trygg, kunnskapsrik og evne til og lytte

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Etter mange år med Dr Malmo som fastlege ble jeg veldig trist når han fortalte meg at han skulle slutte. Vi snakket sammen og han sa at Dr Morris var en veldig dyktig lege så ingen grunn til bekymring.
Og det er akkurat det inntrykket jeg også har. Han lytter til deg og har mye kunnskap og hvis du spør om noe så forklarer han for deg. Han følger også veldig bra opp hvis det er noe.
Så ja jeg føler meg trygg på han som min nye fastlege.

Bytt lege!

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Opplever at Dr. Morris er mest opptatt av å få timen overstått så fort som overhode mulig, han svarer fort «ja» og og «nei» på spørsmål uten ytterligere forklaring. Det er vanskelig å få til en dialog, uansett hvor mange spørsmål man stiller. I mitt tilfelle virker det som han ønsker at jeg skal komme med en diagnose og foreslå behandling for meg selv. Jeg synes det er ukomfortabelt å komme med mine problemstillinger, da han stort sett bare sier «ja», «mhm», «nei» og skriver ut en resept. Hele legetimen er overstått på 2 minutter uavhengig av hva slags problem jeg har kommet mer. Jeg opplever Dr. Morris som usikker i faget, noe som igjen gjør meg usikker. Føler meg generelt ikke veldig godt ivaretatt som pasient, og anbefaler alle å bytte fastlege.

Kunnskapsrik

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Scott har hjulpet meg gjennom mange år og vurdert alle tilfeller med profesjonalitet og nøyaktighet. Kunnskapsrik og fantastisk lege!

God oppfølging

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Jeg er ikke den som frekventerer fastlegen, men opplever alltid å bli tatt imot på en god måte de gangene jeg gjør det. Dr. Morris tar mine utfordringer på alvor, lytter, og iverksetter tiltak. Han har fulgt opp med telefoner og holdt løpende kontakt.

Flink og rådfull

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Dr. Morris har vært min fastlege i over ett år nå, og alltid fått rask hjelp hva gjelder resepter og behandling. Da jeg av og på har slitt forskjellige allergier.

Han er lett å få tak i og har vært en god støtte.

Blide helsesekretærer og normal ventetid for hva angår en så ønsket lege.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.