Varna Legesenter

Midtveien 1A 1526 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Varna Legesenter

Trygg lege

Lege: Christine Kvaløy Skrevet

Nå har jeg vært hos henne flere ganger og er veldig fornøyd.Hun tar seg god tid og lytter til det jeg har å si.Gjør meg trygg og forklarer når det er noe jeg lurer på.

Dårlig lege!!

Lege: Christine Kvaløy Skrevet

Fikk denne legen etter at forrige lege pensjonerte seg. Lytter absolutt (!) Ikke til pasienten. En veldig ovenifra og ned holdning til deg som pasient.
Avbryter deg og er ikke villig til å lytte til det du har å si eller dine meninger. Hun stresser ekstremt mye, vil egentlig bare ha deg raskest mulig ut. Utrolig glad for at jeg står på venteliste for ny lege. Hold dere unna denne legen!

Ikke intressert

Lege: Christine Kvaløy Skrevet

Hadde en svært god fastlege i forgjengeren. En som var intressert i pasientens ved og vell. Hun her var overhode ikke intressert i grunnen til man kom. Hadde ikke giddi å kastet et kjapt blikk på jounarlen en gang. Spurte hvorfor jeg gikk på de medesinene og salvene jeg gjorde, som jeg bruker pga bla leddgikt, fibromylagi m.m. Men i følge hun, så kunne jeg slutte med disse omgående. Og da ville jeg få det SÅ mye bedre. Jeg knakk fullstendig sammen på venterommet med sikkelig angst. Jeg har satt meg opp på lista til Maria. En mye hyggligere og mer empatisk lege. Savner [navn fjernet av moderator]

Anbefales IKKE

Lege: Christine Kvaløy Skrevet

Jeg føler meg ikke sett eller hørt, og får bare beskjed om å trene og spise sunt når jeg er egentlig er utslitt og syk. Føler meg bare dum etter timen. Får følelsen av at hun har dårlig tid når jeg er der, og jeg føler meg ikke tatt på alvor. Går heller privat enn å bli «sett ned på», frem til jeg får byttet til ny fastlege.

Virker Lite intressert

Lege: Christine Kvaløy Skrevet

Føler meg lite sett hørt og forstått hos denne legen og føler for mye går etter boka, har følt meg nedfor etter timer. Savner modenheten støtten og tryggheten fra tidligere lege .