Varna Legesenter

Midtveien 1A 1526 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Varna Legesenter

Har du sammensatt kronisk sykdom - bytt lege!

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Mulig denne legen blir god med tiden, men jeg har slett erfaring. Han har dårlig tid. Lytter ikke. Sier han skal snakke med kollegaer og komme tilbake til deg - det gjør han ikke. Takler dårlig at jeg inngående kompetanse på egen sykdom. Lite villig til å bistå.
Tidligere fastlege ba meg gi den nye en sjangs. Det fikk han i 18 måneder. Nå har jeg byttet.

Klok lege

Lege: Marie Grytdal Eilertsen Skrevet

Rolig, fornuftig, ser hele deg! Ikke skråsikker, og er det noe hun er usikker på, sjekker hun opp og gir raskt tilbakemeldinger. Følger opp deg som pasient og virker veldig empatisk, ingen spørsmål er dumme! Kommer aldri til å bytte fastlege!

Tilgjengelig og trygg

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Føles trygt å komme på visitt, viser interesse for pasienten og man føler seg sett. Man får legetime ila. veldig kort tid.

Utrolig dyktig

Lege: Bente Gjølstad Skrevet

Har hatt henne som lege i 32 år. Ingen over, ibgen ved siden. Uten henne, hadde jeg vært død. Garantert

Trygg, kunnskapsrik og evne til og lytte

Lege: Scott Meyer Morris Skrevet

Etter mange år med Dr Malmo som fastlege ble jeg veldig trist når han fortalte meg at han skulle slutte. Vi snakket sammen og han sa at Dr Morris var en veldig dyktig lege så ingen grunn til bekymring.
Og det er akkurat det inntrykket jeg også har. Han lytter til deg og har mye kunnskap og hvis du spør om noe så forklarer han for deg. Han følger også veldig bra opp hvis det er noe.
Så ja jeg føler meg trygg på han som min nye fastlege.