Dag Asbjørn Omholt Ernø

Autorisasjon (1991)

Dag Asbjørn Omholt Ernø er en av 45 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Dag Asbjørn Omholt Ernø

Veldig dyktig og hyggelig

Asbjørn er den beste legen jeg har hatt. Alltid imøtekommende og han tar alle små og store problemer på alvor.

Dyktig og omsorgsfull

Ivaretar meg medisinsk på en utmerket måte. Følger opp den aktuelle behandlingen 100%. Takket være han ble en kreftdiagnose oppdaget tidlig nok til at kreften er borte.

Ikke fornøyd

Ikke veldig fornøyd med ham som fastlege. Ofte minst en halv time forsinket, selv om man har første time på morgenen. Vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret, har måttet vente i opptil en halv time på svar. Har en ordning med "time samme dag" (kan selvsagt være positivt), mens det er ekstremt vanskelig å få time frem i tid (noe jeg ofte ønsker fordi jeg trenger jevnlig kontroll og oppfølging av kronisk tilstand) - personalet virker direkte motvillig til å bla frem for eksempel 6 uker i avtaleboka. Legen virket uinteressert i meg som pasient og lite til stede; følte meg ikke sett, hørt og ivaretatt. Har nå byttet fastlege.

Tillitsvekkende, hyggelig, effektiv

Har hatt denne legen i 1,5 år og er svært fornøyd. Virker å ha god allmennlegekompetanse. Tillitsvekkende.

Ikke helt fornøyd.

Føler ikke at han ser hele helsetilstanden. Vanskelig å få noe konkrete svar. Følger opp til en viss del så blir det stille selv om tilstanden vedvarer.Timebestillingen blir litt håpløs når du må ha "time samme dag" for å bestille time for flere problemer. Vanskelig å få full helsesjekk.