Storgata Legekontor

Storgata 12 1771 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Storgata Legekontor

Den beste legen noensinne!

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

Den eneste grunnen til at jeg har ikke byttet lege siden jeg flyttet fra Halden er at jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å finne en bedre lege enn han. Blant mange andre gode egenskaper han har vil jeg bare nevne noe få her. Han er interessert i det du kommer med, og svarer på spørsmål man stiller. Er høflig. Undersøker og finner ut av ting som han ikke er sikker på. Det er mange leger der ute som kunne lært en ting eller to av Dr. Faizi.

Styr unna!

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

Som flere nevner; bortsett fra hyggelig sekretær er det lite bra å si om denne karen.

Hører åpenbart ikke etter hva pasienten sier og er i tillegg svært frekk.

Tore er lyttende og bruker smilende den tiden som trengs.

Lege: Tore Grønlund Moen Skrevet

Jeg bestiller time på internet og får rask respons, men telefonen besvares også. I motsetning til min datters lege som krever et dagsverk for timebestilling.

En bra lege fra min erfaring.

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

Han er hyggelig og hører etter når man snakker saklig med han, han undersøker uansett for å få sin egen vurdering, noe som jeg syns er bra, tross alt han er legen og står med ansvaret hvis noe er galt. Og ber jeg om videre undersøkelser etc av spesialist så får jeg det ved skader.

Legen er bra, men ikke administrasjon.

Lege: Tore Grønlund Moen Skrevet

Tore Moen er en bra lege er min erfaring så langt.
Men får å ta kontakt er tilgjengeligheten er svært dårlig. Vanskelig å nå vi telefon. For enkel behov, blir det stilt krav til besøk når det er helt unødvendig. Referer her til hjelpemidler i forbindelse med handikap.