Mona Nymoen

Telefonnummer948 83 967948 83 9 ...
Glommengata 55 2211 Kongsvinger
Mona Nymoen holder til i Kongsvinger

Siste vurderinger av Mona Nymoen

Den beste tannlege

Tannlege: Mona Nymoen Skrevet

Meget presis og effektiv tannlege. Forsvarlig behandling, sikkerhet i det hun gjør, forståelig forklaring.

Flink tannlege

Tannlege: Mona Nymoen Skrevet

Hadde min aller første time i dag, har litt tannlegeskrekk, og derfor ikke vært hos tannlege på over 10 år. Grudde meg til i dag. MEN ble møtt av to veldig rolig og hyggelige damer. Mona var behagelig og trygg, og jeg slappet av for første gang i en tannlegestol. Behandlingen gikk kjempe fint, så jeg gruer ikke for neste time hos henne.

Modernesering behov

Tannlege: Mona Nymoen Skrevet

Hun skulle trekke en visdomsætannn fikk ikke noe lokal bedøvelse sprøyte bare 1 tablet og et glass vann men kjente smerte når hun skulle trekke den at jeg måtte droppe det men hun krevde 1000 kroner for det

Behagelig tannlege

Tannlege: Mona Nymoen Skrevet

Har brukt Mona som tannlege i mange år og er kjempefornøyd. Tidligere har jeg gruet meg til tannlegebesøk, men nå er det nesten så jeg gleder meg.

Har aldri hatt så flink å hyggelig tannlege før

Tannlege: Mona Nymoen Skrevet

Veldig hyggelig og flink tannlege og også veldig hyggelig og koslig sekretær.All ros til dere begge to.Det er også god service hos dem,lett å få time og kort vente tid.Jeg har vært redd tannleger i all min tid,men jeg er ikke redd når jeg skal til Mona Nymoen for det er enveldig god atmosfære hos dem.Jeg vil på det sterkeste anbefalle denne tannlegen.Jeg er veldig fornøyd...