Mona Nymoen

Telefonnummer62 81 50 4462 81 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Glommengata 55 2211 Kongsvinger
Mona Nymoen holder til i Kongsvinger

Siste vurderinger av Mona Nymoen

Behagelig tannlege

Tannlege: Mona Nymoen Skrevet

Har brukt Mona som tannlege i mange år og er kjempefornøyd. Tidligere har jeg gruet meg til tannlegebesøk, men nå er det nesten så jeg gleder meg.

Har aldri hatt så flink å hyggelig tannlege før

Tannlege: Mona Nymoen Skrevet

Veldig hyggelig og flink tannlege og også veldig hyggelig og koslig sekretær.All ros til dere begge to.Det er også god service hos dem,lett å få time og kort vente tid.Jeg har vært redd tannleger i all min tid,men jeg er ikke redd når jeg skal til Mona Nymoen for det er enveldig god atmosfære hos dem.Jeg vil på det sterkeste anbefalle denne tannlegen.Jeg er veldig fornøyd...

Dyktig tannlege

Tannlege: Mona Nymoen Skrevet

Mona Nymoen er faglig dyktig. Hun er flink til å informere om det praktiske. Det skader heller ikke at de sosiale antennene er på plass:)

Har aldri hatt så flink og hyggelig tannlege noen gang

Tannlege: Mona Nymoen Skrevet

Veldig hyggelig og flink tannlege og også veldig hyggelig og koslig tannlegesøster.All ros til dere begge to.Det er også veldig god service hos dem,lett å få time og kort vente tid.Jeg har vært redd tannleger i all min tid,men jeg er ikke redd når jeg skal til Mona Nymoen for det er enveldig god atmosfære hos dem.Jeg vil på det sterkeste anbefalle denne tannlegen.Jeg er storfornøyd

Meget behagelig tannlege

Tannlege: Mona Nymoen Skrevet

Tar seg god tid. Behagelig vesen. Godt resultat. Det går raskt å få time. Kan anbefales på det sterkeste.