1982

Mona Nymoen Prisliste

Glommengata 55 2211 Kongsvinger
Mona Nymoen er tannlege i Kongsvinger

Siste vurderinger av Mona Nymoen

Har aldri hatt så flink å hyggelig tannlege før

Klinikk: Mona Nymoen Skrevet

Veldig hyggelig og flink tannlege og også veldig hyggelig og koslig sekretær.All ros til dere begge to.Det er også god service hos dem,lett å få time og kort vente tid.Jeg har vært redd tannleger i all min tid,men jeg er ikke redd når jeg skal til Mona Nymoen for det er enveldig god atmosfære hos dem.Jeg vil på det sterkeste anbefalle denne tannlegen.Jeg er veldig fornøyd...

Dyktig tannlege

Klinikk: Mona Nymoen Skrevet

Mona Nymoen er faglig dyktig. Hun er flink til å informere om det praktiske. Det skader heller ikke at de sosiale antennene er på plass:)

Har aldri hatt så flink og hyggelig tannlege noen gang

Klinikk: Mona Nymoen Skrevet

Veldig hyggelig og flink tannlege og også veldig hyggelig og koslig tannlegesøster.All ros til dere begge to.Det er også veldig god service hos dem,lett å få time og kort vente tid.Jeg har vært redd tannleger i all min tid,men jeg er ikke redd når jeg skal til Mona Nymoen for det er enveldig god atmosfære hos dem.Jeg vil på det sterkeste anbefalle denne tannlegen.Jeg er storfornøyd

Meget behagelig tannlege

Klinikk: Mona Nymoen Skrevet

Tar seg god tid. Behagelig vesen. Godt resultat. Det går raskt å få time. Kan anbefales på det sterkeste.