Vincent Medisinske Senter

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vincent Medisinske Senter

Flink lege!

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Etter å ha vært pasient hos Kristin Scheele en stund nå, sitter jeg igjen med inntrykk av at hun er en hyggelig og flink lege. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor hos henne og hun forteller meg mange ting som jeg kan ha helsemessig nytte av. Er flink til å informere meg om ting og prøver aldri å prakke på meg medisiner som jeg ikke vil ha. Det har jeg opplevd hos enkelte andre leger.

Dårlig lytter og dårlig tid

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Er mer opptatt av å skrive på PC enn å lytte til hva pasienten har å si. Har man flere spørsmål får man beskjed om å bestille ny time. Tar ikke psykiske plager på alvor, sammeligner med andre pasienter som må har det mye verre.

Førsteinntrykket middels.

Lege: Zbigniew Stanislaw Gorski Skrevet

Bestandig lang ventetid for å komme inn til legen- men veldig liten tid når man først kom inn til legen.
En av løsningen for nesten alle plager var tabletter, tabletter....

Veldig fornøyd

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Både mine to barn og jeg har Bengt som fastlege. Ved vanlig timebestilling kan det selvsagt skje at det er noen dager til en ledig time. Spesielt fornøyd er vi dog med at han alltid tar seg tid på kort varsel når det gjelder barna, og at det er mulig å komme samme dag ved behov.Han viser tillit til mitt syn på situasjonen, og drøfter gjerne. Bengt har mange pasienter, og noen ganger kan det bli litt venting. Allikevel opplever jeg ikke at han stresser under samtale eller undersøkelse.

han er vennlig å finner fort ut hva som plaer deg,glad det finnes sånne leger.

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

lytter og fårståelsesfull,finner fort ut hva som plager deg og er meget vennlig og positiv på alle måter,og sier alltid at det klarer vi,jeg føler meg trygg.takk å lov at det finnes sånne leger,jeg er heldig som har han,kan ikke tenke meg noen annen lege.