Lillegaard Tannklinikk

Dronningens Gate 28 8006 Bodø
Lillegaard Tannklinikk holder til i Bodø

Siste vurderinger av Lillegaard Tannklinikk

Den snilleste tannlegen i byen! .

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Jeg gikk til tannlegen i fjor for fyllingsterapi. Veldig fornøyd. Good Service!
Den hyggeligste tannlegen jeg noen gang har vært hos.
Tar hensyn og har god forståelse for mine ønsker og behov. Ta deg god tid og ikke stress. Alltid hyggelig.
Sekretæren er hyggelig og kan både norsk og engelsk godt.

Helt fantastisk tannlege

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Har aldri likt å gå til tannlege, gruet meg hver gang og ofte endt opp med avbestille time. På grunn av dette ble mine tannproblemer verre og verre over tid, til slutt måtte det gjøres mye arbeid med tenne mine, noe som også var kostbart. Jeg begynte å gå til forskjellige tannleger i Bodø, alle var dyre, brukte langt tid på behandling, ville henvise meg til tannlege spesialist fordi jeg hadde kompliserte hull/rotfyllinger bla bla.

Ble anbefalt av en venn å prøve Odd, etter den første timen har jeg aldri angret et sekund på at jeg gikk til han og jeg avbestiller ikke mine timer flere ganger. Han er så utrolig flink, effektiv, behagelig, lett å prate med, fikser alt på no time..ja rett og slett den beste tannlegen jeg har vært hos. Alle rotfyllingene jeg måtte ha som jeg ble henvist til spesialist til av andre tannleger fikset han lett som bare det.

Nei, skal du ha en bra tannlege er Odd den ALLER beste uten tvil... :)

Det eneste som trekker LITT ned, er at sekretæren er vanskelig å forstå seg på (snakker dårlig norsk) og jeg oppfatter henne som veldig selektiv på timene, hun kan si at det ikke er ledig en spesifikk dag, men snakker du med Odd selv så er det ledig, pussig.

Utrolig service og kvalitet

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Anbefaler denne tannlegen til alle med tannlege skrekk. Utrolig service og kvalitet. Hans priser ligger lavere en konkurrentene samt tilbyr student rabatt.

Velg annen tannlege !

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Bestilte Invisalign bøjle i Oktober, tog avtryk og fjernede bøjle i overmunnen i den forbindelse. Nu 4 måneder efter fortsat ingen respons om bøjlen. Aner ikke hvornår / om den kommer. Ikke fått oplyst pris. Tenner i overmunnen har rykket seg grunnet den lange ventetid, og det at vi fjernede en bøjle for at starte behandling.
Har ringet x antal gange, skrevet mail, mødt op. Ingen respons. Bestilte time til tannrensning for at få avklaring. Fik da beskjed at han ville ringe inden 9-10 dage. Det er nu 4 uker siden. Så dårlig og uprofessionelt.

Styr unna!!!

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Dårlig kvalitet på behandlingen og veldig kostbar. Time får man kjapt men mye venting pga forsinkelser.