Lillegaard Tannklinikk

Lillegaard Tannklinikk holder til i Bodø

Siste vurderinger av Lillegaard Tannklinikk

Dyktig tannlege

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

kjempe dyktig tannlege med fokus på smertefri behandling. Ved akutt behov får man time på dagen! Anbefaler sterkt dette tannlegekontoret.

Dyktig, trygg og god kommunikasjon.

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Opplevde Odd Peter Lillegård som en tannlege med yrkesstolthet hvor kun det beste resultatet er godt nok. Følte meg godt ivaretatt og fulgt opp. Trygg og god dialog med det samme, og vil uten tvil bli min faste tannlege så lenge jeg bor i Bodø! Ikke et selvfølge å ha en god opplevelse av et tannlegebesøk, det fikk jeg her! Anbefales på det sterkeste.

Snill og profesjonell

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Min mor, som kom på besøk fra utlandet, trengte akutt behandilig av en tann som ble knust under flyreise. Heldigvis, fikk vi rask behandling på Lillegård Tannklinikk i Bodø. Meget fornøyd med behandlingen vi fikk - rask og smertefri! Overraskende gode priser. Legen var kjempe snill! Anbefales på det sterkeste!

Dyktig

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

God kundebehandling! Gjør tannlegebesøket ufarlig. Mangler bare sprettball eller boblepipe. Anbefales!

Tannlege guru i tannlege Spa

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Etter mange års tannlegevegring ble jeg anbefalt Lillegaard klinikken. For dere med odontofobi og angst, så er dette tannlegen og oppsøke. Odd-Peter er alltid i godt humør, er trygg og svært dyktig. Profesjonell og en kjernekar.