O Øvrelid

Telefonnummer73 80 95 3073 80 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erling Skakkes Gate 54 7012 Trondheim
O Øvrelid holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av O Øvrelid

Alle tiders tannlege

Tannlege: Oddvin Øvrelid Skrevet

Oddvin er en fantastisk tannlege, og om en i tillegg får høre stemmen til Anne, som er hans kone, så er dagen gjort. Han har gjort mirakler i munnen min, med avanserte behandlinger, og han er alltid oppmerksom og imøtekommende. Bare måten han gir bedøvelse på inngir til tillit. Oddvin spilte volleyball da han var ung, og han vet at man ikke skal ta i nettet. Og på laget er han et ess.

Hyggelig,men..

Tannlege: Oddvin Øvrelid Skrevet

Øvrelid er uten tvil veldig hyggelig og pratsom, men de gangene(2) har han veldig stresset og tidvis hardhendt, og på bare noen få måneder datt en svær bit av tanna han reparerte, så vil overhodet ikke anbefale han videre

Fabelaktig tannlege

Tannlege: Oddvin Øvrelid Skrevet

Jeg ble flyttet over til Oddvin når hans far var iferd m å avslutte sin tannlege praksis, mamma, fikk han som han deler kontor med og jeg fikk Oddvin. Var spent, men ikke angret en dag, jeg husker jo bare tannlege Øvrelid jeg siden jeg har vært hos de fra jeg var 3/4 år, det vil si i 45 år det, oi oi...Både han og kona jobber sammen og jeg har sikkert vært hos oddvin i over 20 år nå, så jeg blir så lenge de blir.

De er begge veldig imøtekomne, tar seg tid til å forklare, gjør bra jobb, å stiller opp når ikke alt går på skinner. Skjønner godt at det nevnes at de m tannlege skrekk ble henvist hit. Han har selv tannlegeskrekk så kjenner sikkert på kroppen hvordan den med skrekk har der. Han prater, viser, ler og tar ei skrøne i ny og ned, så vi rekker ikke tenke. Etter alle disse årene blir en jo godt kjent. Jeg har fått den ære av å høre om hvert barn de har fått, m baby foto på kontor veggen å i dag er de voksne, som tiden går, men Oddvin og Anne består, så da har jeg min trygge plass som jeg annbefaler til alle som skal finne seg en tannlege 😊

Verdens beste tannlege

Tannlege: Oddvin Øvrelid Skrevet

Oddvin Øvrelid er den beste tannlegen jeg har vært hos. Han er morsom, så jeg glemmer nesten at jeg er hos tannlegen. Han har alltid noen gode historier på lur. Så viser han og forklarer røntgenbildene på en enkel måte. Jeg føler meg trygg, og godt informert etter å ha vært hos ham. Jeg forlater tannlegekontoret blid og fornøyd, noe som er sjeldent hos tannleger ellers. Anbefales på det varmeste.

Fremragende tannlege.

Tannlege: Oddvin Øvrelid Skrevet

Oddvin er faglig veldig dyktig og han er genuint interessert i sine patienter. Han er morsom og klarer å gjøre behandlingen til en positiv opplevelse.