Tannlege Øvrelid

Tannlege Øvrelid holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Tannlege Øvrelid

Den beste tannlegen

Tannlege: Oddvin Øvrelid Skrevet

Fikk tips av en kollega. Siden jeg ikke var "superhappy" med tannlegen jeg hadde, så byttet jeg. Wow- snakk om å trives hos tannlegen. Anne, og Oddvin er fantastiske. De får deg til å slappe av, og byr på seg selv. Og er superdyktige. Anbefales!

Desidert beste tannlegen i Trondheim

Tannlege: Oddvin Øvrelid Skrevet

Profesjonell og dyktig. Betryggende dialog underveis i behandlingen, der han forklarte hva han gjorde. Men ikke i for stor detalj.

Øverlid er lyttende og tar hensyn til pasientens behov.

Alle tiders tannlege

Tannlege: Oddvin Øvrelid Skrevet

Oddvin er en fantastisk tannlege, og om en i tillegg får høre stemmen til Anne, som er hans kone, så er dagen gjort. Han har gjort mirakler i munnen min, med avanserte behandlinger, og han er alltid oppmerksom og imøtekommende. Bare måten han gir bedøvelse på inngir til tillit. Oddvin spilte volleyball da han var ung, og han vet at man ikke skal ta i nettet. Og på laget er han et ess.

Hyggelig,men..

Tannlege: Oddvin Øvrelid Skrevet

Øvrelid er uten tvil veldig hyggelig og pratsom, men de gangene(2) har han veldig stresset og tidvis hardhendt, og på bare noen få måneder datt en svær bit av tanna han reparerte, så vil overhodet ikke anbefale han videre

Fabelaktig tannlege

Tannlege: Oddvin Øvrelid Skrevet

Jeg ble flyttet over til Oddvin når hans far var iferd m å avslutte sin tannlege praksis, mamma, fikk han som han deler kontor med og jeg fikk Oddvin. Var spent, men ikke angret en dag, jeg husker jo bare tannlege Øvrelid jeg siden jeg har vært hos de fra jeg var 3/4 år, det vil si i 45 år det, oi oi...Både han og kona jobber sammen og jeg har sikkert vært hos oddvin i over 20 år nå, så jeg blir så lenge de blir.

De er begge veldig imøtekomne, tar seg tid til å forklare, gjør bra jobb, å stiller opp når ikke alt går på skinner. Skjønner godt at det nevnes at de m tannlege skrekk ble henvist hit. Han har selv tannlegeskrekk så kjenner sikkert på kroppen hvordan den med skrekk har der. Han prater, viser, ler og tar ei skrøne i ny og ned, så vi rekker ikke tenke. Etter alle disse årene blir en jo godt kjent. Jeg har fått den ære av å høre om hvert barn de har fått, m baby foto på kontor veggen å i dag er de voksne, som tiden går, men Oddvin og Anne består, så da har jeg min trygge plass som jeg annbefaler til alle som skal finne seg en tannlege 😊