Legene På Brygga

Skippergata 20 1767 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Legene På Brygga

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

.En usedvanlig forståelsesfull lege men nettside og kontakt med legekontoret er helt på bunn. Får ikke tilbake melding fra sms mail ell nettside

Hyggelig lege, brukte god tid på meg

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

Han er ikke min fastlege, men fikk han som vikar for min lege.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk kritiserer språket hans. Norsken er helt perfekt, han er veldig dyktig og forklarer ting. Føler det ligger et snev at fremmedfrykt i noen av kommentarene om han...

Han fikk meg til å ta mange prøver, og brukte til og med UL for å sjekke fosteret selv om jeg ikke ba om det. Han brukte god tid med meg, og jeg ville ha anbefalt han.

Opplevde han som sterk faglig.

Ser at folk kritiserer sekretærene - den jeg så i dag var i hvert fall utrolig hyggelig. Selve lokalet er fint, veldig sentralt og anbefales.

Værste legen i Oslo

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

Aldri ha denne mannen som din fastlege. Tar ingenting seriøst. Gir ikke svar på prøver, henvendelser til sykehus måtte jeg vente flere måneder på, før vi fant ut at han hadde glemt å si ifra. Er ikke en seriøs og blid lege. STYR UNNA

Ganske fornøyd

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

Jeg kan ikke komme på nok av gode ord til å beskrive denne legen. Han er så medmenneskelig , empatisk, snill, tillitsfull og ikke minst faglig dyktig. Han gjør virkelig sitt ytterste for å hjelpe deg som pasient og gjør det beste han kan for at du skal få den hjelpen du trenger. Han har masse kunnskap, henviser ved behov og tar prøver for å finne mulige årsaker.
Er ganske fornøyd med han.

Kjempe dyktig lege som tar seg god tid til hver pasient.

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med min fastlege , tar seg god tid til å lytte og gir meg råd og veiledning ..