SpesTorg Tannhelse

Telefonnummer62 53 46 0062 53 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 83 2317 Hamar
SpesTorg Tannhelse holder til i Hamar

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av SpesTorg Tannhelse

Særdeles hyggelig og forståelsesfull

Tannlege: Gry Karina Kjølle Skrevet

Operert visdomstann. Var engstelig men Karina tok veldig godt vare på meg og forklarte alt hun gjorde. Følte meg ikke utrygg i det hele tatt. Ingen kjevesmerter etter inngrepet, kun noe lett smerte i operasjonssåret. Gikk over etter en ukes tid. Veldig problemfritt :)

Trygg og sikker

Tannlege: Petar Ninkov Skrevet

Har fjernet tann og satt inn implantat hos Ninkov, så det ble noen tannlegebesøk. Følte meg godt ivaretatt under hele prosessen. Han er faglig dyktig, trygg, og samtidig effektiv. Dette gjør at man som pasient slapper bedre av. Var på kontroll i dag, fint at man blir fulgt opp i etterkant. Hyggelig klinikk.

Trivelig

Tannlege: Petar Ninkov Skrevet

Var hos Ninkov i dag. Kjempedyktig og ble godt ivaretatt. Han og sine medarbeidere var blide og hyggelige. Ett stort pluss til de.

Fantastisk

Tannlege: Petar Ninkov Skrevet

Jeg er ikke veldig glad i å besøke tannlegen, men Petar Ninkov gjorde opplevelsen god. Fantastisk tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Petar Ninkov Skrevet

Ja, for han er faktisk den beste tannlegen jeg har vært hos!

Meget effektiv, og dyktig.
Han tar seg tid til å forklare i detalj hva som skal skje, både før og under behandlingen.
Han er veldig nøye på hygiene, og man føler seg godt ivaretatt.

For en som har tannlegeskrekk de luxe, er det godt å komme til en tannlege som vet hva han driver med, som ikke går rundt grøten, og som vet å betrygge pasientene sine.
Neste gang jeg skal til tannlegen, velger jeg glatt å gå til ham!