Logo for Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Logo for Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

God og pålitelig tannlege.

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

En god tannlege du kan stole på. Kommuniserer godt underveis om behandlingsforløpet. Og gir gode råd for å vedlike god tannhelse. Anbefales!

Verdensmester - ikke bare på ski!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Du ser meg, lytter, informerer og diskuterer med meg om hva du tenker vil være det beste for mine tenner.
Det gir en stor trygghet som jeg ikke har opplevd tidligere.
Superfornøyd og anbefaler deg på det sterkeste til nye pasienter.

Veldig god behandling.

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk. Generell sjekk med røntgen, samt rens. Veldig informativt, nøye og skånsomt. Følte heller ikke jeg ble flådd som man ofte blir hos en tannlege. Anbefaler Reidar Bjørkli 👍🏼

Meget bra tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært på flerere behandlinger hos Reidar og alle har vært meget bra. Hat hatt tannlege skrekk, men hos Reidar har jeg blitt trygg på å gå til tannlege. Vil anbefale alle om å prøve Reidar.

Meget bra tannlege - anbefales!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har hatt Reidar Bjørkli som tannlege de siste årene. Han er meget dyktig med alt det tekniske, og i tillegg forteller han nøye hva som skal gjøres og hvordan det skal gjøres. Går gjennom røntgenbilder sammen med meg og peker og forklarer. Jeg har stor tillitt til ham og vil beholde han som tannlege også når jeg nå flytter fra Asker til Kolbotn.