Mysen legesenter DA

Telefonnummer69 84 64 2069 84 64 ...
Jernbanegata 11B 1850 Mysen

Siste vurderinger av behandlere ved Mysen legesenter DA

Surrete

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Den mest surrete og sære legen eg har møtt. Det har gått 4 mnd siden jeg bestillte legeerklæring og jeg har fremdeles ikke fått det. Avlyser timer uten å gi beskjed.

Følger ikke opp

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Byttet til Parveen for ikke lenge siden etter å ha hatt en super dyktig lege på Storo legesenter i mange år. Parveen er en årleit fyr men han følger ikke opp hva det gjelder henvisinger eller svarresultater, må alltid purre. Dessutten baserer han legetimen litt vel mye på det alternative. Yoga og mindfullness er SUPERT, men det hjelper ikke mot ALT.

Lytter og følger opp

Lege: Abdul-Razzak Naser Hussain Skrevet

Jeg er fornøyd med denne legen, han virker vennlig uten å virke falsk, jeg føler han vil mitt beste. Hatt to leger som ikke har tatt mine psykiske helseplager på alvor, noe som førte til att jeg ble alvorlig syk tilslutt. Jeg er yrkesaktiv og er avhengig av at lege lytter til mine symptomer og drøfter med meg når han/hun synes jeg bør sykmeldes, da jeg har sett på sykmelding som et nederlag og ikke etterspør dette selv.
Føler legen viser meg respekt til tross for at min problematikk hovedsakelig er psykisk, dette har vært en sjeldenhet for meg.
Legen tar også selv initiativ til å sette opp oppfølgingstime hvis han ser dette som behov.

En sjelden og dyktig lege

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Denne mannen møter meg i døra med et godt blikk og et fast håndtrykk. Han tar seg alltid god tid, lytter og vurderer nøye. Tar prøver, skriver ut nødvendig medisin og henviser til spesialist når det trengs. At han deler sin innsikt i alternativ medisin oppleves som et tilleggsgode og genuint ønske om best mulig helse på sikt.
Endelig en klinisk dyktig og tillitsvekkende lege med kompetanse i østens behandlingsmetoder.
Ingen tvil om at jeg vil ha Chopra som fastlege i årene framover.

Ubehagelig

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Fulgte min gamle mor til legevakten. Han verken hilste eller hadde blikk kontakt med oss. Da han satte seg, trakk han stolen ut, slik at den traff moren min da hun var på vei inn i rommet. Ubehagelig å møte en lege som så tydelig viser at han ikke bryr seg.