Sentrumsgården Legekontor

Storgata 52 1870 Ørje

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsgården Legekontor

Dyktig, kunnskaprik og trygg

Lege: Golbon Sadrzadeh Skrevet

Tar seg god tid til og høre på pasienten og forklarer på en forstålig måte. Hun bryr seg om bryr seg om pasienten.

Fimt menneske med bein i nesa

Lege: Golbon Sadrzadeh Skrevet

Hun er god på å se hele mennesket og står på for deg, man føler virkelig at man blir hørt også lar hun seg ikke pelle på nesa.
Bare synd det er så lang ventetid hos henne

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Fornøyd med Olausen som fastlege,men hans vikar Bjerkan er lite imøtekommende,føler man er til bryderi. Vurderer å bytte fastlege. Man skal ikke grue seg til å oppsøke fastlegen.

Lege?

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Dessverre så har Fredrik sluttet og han har en vikar lege. Dette er en lege som ikke vil hjelpe, ihvertfall vis du er kronisk syk som meg. Vil ikke sette seg inn i pasientens helsetilstand og vil ikke hjelpe. Jeg måtte bytte fastlege for å få den hjelpen jeg trenger og er idag kjempefornøyd med den nye fastlegen.

Engasjert, empatisk og dyktig

##

Frederik var en lege jeg hadde midlertidig en kort periode mens jeg var på venteliste hos min nåværende lege. Han var en lege jeg anser som seriøs, engasjert og svært hyggelig. Han tok utfordringene på alvor, ga råd og var svært behjelpelig.

Likte han veldig godt som fastlege og vurderte å avbryte min plass i venteliste for den nye legen, men dessverre før jeg fikk hodet ut av r** så var fastlegebytte fullført. Det skal sies at jeg er svært fornøyd med min nåværende lege, men Frederik er absolutt en lege som jeg følte var tilstede og tilgjengelig for meg, mine behov. Jeg følte han tok meg på alvor. Kan med hånda på hjerte anbefale Frederik på det varmeste. Han er en svært undervurdert og talentfull lege. Er også svært godt fornøyd med andre ansatte v legeklinikken.