Sentrumsgården Legekontor

Storgata 52 1870 Ørje

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsgården Legekontor

Meget bra.

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Fredrik er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.
Har tid til å lytte og virker interessert i å hjelpe.
Skjønner ikke at noen kan si at han virker arrogant,han er jo ikke det i det hele tatt.
Han har gjort så mye bra for meg og den dag i dag har jeg det veldig bra takket være Fredrik.
Syns det er veldig trist at han har sluttet.

Aarogant og lite hjelpsom

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Har nå i flere måneder prøvd å få til en legevurdering sendt inn til nav. Dette har vist seg å være komplett umulig da han ikke er veldig forsåelsesfull for min situasjon og ikke er villig til å lese gjennom journalen min for å lese seg opp på meg. Noe han sier (og jeg tar som en selvfølgelige) at må til for å kunne skrive en vurdering.
Var også en gang jeg trengte å snakke med han om en henvisning til gynekolog da jeg og min samboer vil ha barn men jeg har hatt litt problemer med dette. Jeg fikk da nesten ikke satt meg ned i stolen før han sendte meg ut og ikke ville høre på meg.

Føler meg ivaretatt

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Hyggelig og imøtekommende, opplever at jeg blir sett. Grundig og ryddig, åpen for mine innspill, gir gode råd når jeg trenger det.

Arrogant og nedlatende

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Frederik har sikkert mye kunnskap, men mangler en empatisk måte å formidle denne kunnskapen på. Han er spydig og frekk, og belager seg på antakelser om meg som pasient som ikke har rot i virkeligheten. Får meg rett og slett til å føle meg dårlig. Tillit er viktig i en slik relasjon, og jeg føler meg mistrodd. Viser lite empati og forståelse. Fremstår som at han vet best, og jeg føler meg underdanig. Unge lege Frederik har en vei å gå for å skape gode og trygge relasjoner med sine pasienter.

Effektiv og rett på sak

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Veldig effektiv, hyggelig og opptatt av min helse. Ønsker å finne årsaker og behandling som kan hjelpe. Er rett og slett veldig fornøyd.