Åge Tormod Johansen

Autorisasjon (2000)

Rolvsøy legekontor Telefonnummer69 35 43 0069 35 43 ...
Råkollveien 103 1664 Rolvsøy
Åge Tormod Johansen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Åge Tormod Johansen

Faglig dyktig og medmenneskelige egenskaper!

Beste legen jeg og min familie har hatt, skulle gjerne hatt inn vår yngste sønn igjen! Måtte bytte fastlege da han bodde i Oslo. Ser hvor lite enkelte leger bryr seg når vi sammenlikner de med vår lege. Får all hjelp vi trenger, helsesekretærene er supre de også.

Hilsen familien [navn fjernet av moderator]

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Har hatt Åge som lege i mange år. Alltid blid, imøtekommende, forståelsesfull og dyktig lege. Beste legen jeg kunne fått. Kontordamene der er også flotte. Behjelpelige og aldri vanskelig å få hjelp. Topp lege!!! Terningkast 6

Dyktig lege og medmenneske

Åge Tormod Johansen er en fantastisk dyktig lege og medmenneske. Jeg har hatt han som fastlege i 6 år men har i år fått en diagnose og hatt behov for hyppige besøk. Han har virkelig tatt meg på alvor og lovet meg tidlig at dette skulle vi løse sammen. Åge Tormod holdt hva han lovet og nå er jeg frisk på rekordtid og har trappet ned og sluttet på medisiner.

Fantastisk lege

Tormod er kunnskapsrik, vennlig og imøtekommende. Har hatt ham i over 15 år og selv om jeg har flyttet til Sarpsborg, så tåler jeg gjerne lang reisevei for å beholde ham som fastlegen min! Er selv sykepleier og jobber med leger hver dag, han er en av de dyktigste og vennligste legene jeg noen gang har møtt. Kan ta tid å få legetime, men dette er pga fastlegemangelen. 5/5 stjerner ellers.

Tar ikke pasienter seriøst. Bagatelliserer ting.

Har vært 4 år med ett helvette for min del. Tar ikke pasient seriøst og hører heller ingen ting etter mr på mr. Får ikke den hjelpen jeg trenger. Virker som han ikke trur på meg.