Åge Tormod Johansen

Tlf: 69 35 43 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Åge Tormod Johansen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Åge Tormod Johansen

Fantastisk lege!

Tormod er, uten tvil, den beste legen jeg noen sinne har vært hos.
Han tar seg god tid, lytter og stiller de riktige spørsmålene, får deg til å føle deg trygg og hørt og tatt vare på.
Han er lett å snakke med og er generelt utrolig sympatisk og reflektert.
Jeg kommer aldri til å skifte lege så lenge jeg har Tormod :-).

Misfornøyd

Har vært alvorlig syk i lengre periode og ble ikke tatt på alvor av denne legen. Han tar ikke signaler fra pasienten og er arrogant. Kan ikke anbefales.

En fyr som gjør det trivelig å gå til legen

Flink til å sette seg inn i andres situasjon
Kunnskapsrik og
effektiv person.
Lytter til hva jeg har å si.
Flink med barn

Misfornøyd

Grei lege å ha hvis man ikke har kroniske eller alvorlige sykdommer. Bagatelliserer sykdommer og tar deg ikke alvorlig som pasient. Anbefales ikke.

Veldig dyktig lege!

Vennlig, lyttende, og får deg til å føle deg både sett og hørt. Spør om det er noe du lurer på, forklarer godt hvis det er noe man ikke forstår. Finner alternativer der det trengs! Fantastisk med barn!

Meget dyktig lege

Han ser hele mennesket og inkluderer meg som pasient i sine vurderinger av behandling.

En fantastisk lege som ser hele mennesket og behandler alle med stor respekt.

Han opptrer med stor ro og interesse for pasienten. Han er flink til å lytte og å sette seg inn i situasjonen. Flink (ydmyk nok) til å skaffe kunnskap/råd fra andre hvis han føler at han trenger det (f.eks. arb.kolleger). Slenger ikke ut sykemeldinger og medisner med lett hånd, men er løsningsorientert og tenker forbyggende. Legekontoret i sin helhet gir inntrykk av et godt miljø med kolleger som trives. Ringer alltid tilbake samme dag hvis du prøver å nå han, ved akkutt kommer man gjennom med det samme.

Drømmelegen min.....

Han er alltid blid, imøtekommende, lyttende, engasjert og interessert i deg. Han tar seg tid til å snakke med deg, viser medfølelse. Han husker hva du fortalte han for flere år siden. Han bytter jeg aldri ut, for bedre lege finnes ei .......

Kjempefornøyd med legen min

Åge Tormod Johansen har alt jeg måtte ønske meg hos en lege. Han er faglig dyktig, tilstedeværende og tar oss pasienter på alvor. Han er medmenneskelig og oppriktig opptatt av hver eneste pasient han har. Datteren min er overbegeistret når hun har time hos han, fordi han får barn, som voksne til å føle seg trygge.

Jeg har hatt Tormod som lege i 20 år, og det er en grunn til at jeg aldri har vært inne på tanken om å bytte lege: Han er hyggelig, inngir tillit og er faglig dyktig og ansvarlig. Forøvrig spesialist innen allmennmedisin.

Bra lege.

HAN ER ÅPEN,HYGGELIG,HØRER PÅ MEG OG ER INTERESSERT I Å GJØRE DET BESTE FOR MEG NÅR JEG ER SYK

Empatisk almenpraktiker

En som liker mennesker og har legegjerningen som et kall- i tillegg til å være dyktig

Topp lege

En fantastisk lege som tar deg på alvor,lytter og kommuniserer med deg!