Stabekk Legesenter

Ringsveien 3 1368 Stabekk

Siste vurderinger av behandlere ved Stabekk Legesenter

Veldig flink

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Jeg har hatt Bente som lege så lenge jeg kan huske, og jeg er veldig fornøyd. Selvfølgelig er det noe leger faktisk ikke kan finne ut av, og sånn er det, men hun har alltid gitt meg klare beskrivelser og grunner. Man merker at hun har mye kompetanse, og jeg føler alltid at jeg får den hjelpen jeg trenger. Av og til kan hun være litt kort i svarene sine, noe hun kan bli flinkere til, men det tror jeg både er positivt og negativt. Tror hun som lege prøver å være presis og grei å ha med å gjøre. Jeg er i hvert fall storfornøyd.

Flink til å prate, dårlig til å lytte!

Lege: Pål Myhre Skrevet

Blir ofte avbrutt når jeg forklarer hvorfor jeg kommer for så å få råd om å slappe av å vente på at ting løser seg selv. Forstod ikke hvor dårlig dette legesenteret var før jeg sluttet. Meget lite service hos personalet.

Greit nok

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Sier lite under undersøkelsene. Virker ikke som hun har oversikt over hvorfor jeg har vært der tidligere og følger ikke opp medisinske problemer jeg har tatt opp ved tidligere besøk. Men tilgjengelig og tar de prøvene man ber om. Har en holdning til mange problemer og plager at "sånn er det, det må man leve med" istedetfor å søke etter medisinske løsninger på plagene.
Grei nok som fastlege som barna. Men usikker på hvor faglig oppdatert hun er.
Jeg vurderer på bytte lege da jeg savner å ha en lege som spør "er det ellers noe du ønsker å ta opp?"

Mest opptatt av penger

Lege: Pål Myhre Skrevet

Virker som om de Myhre er mer opptatt av å tjene penger på pasientene sine enn å hjelpe dem.
Aldri opplevd en så grådig lege før i hvert fall!

Hyggelig mann

Lege: Pål Myhre Skrevet

Helt uinteressert i å forsøke å hjelpe deg med det du trenger. Ethvert ønske om hjelp, blir avslått.
Å komme frem på telefonen, er nesten helt håpløst. For en tid tilbake fikk jeg sterke brystsmerter. Jeg måtte gi opp å få svar på SL, og valgte et privat legesenter isteden. Dette betyr at jeg ikke får noen oppfølging hos legen som nok er ganske "fornærmet". Men kjære Myhre - brystsmerter gjør oss kjempedde!