Bente Maria Eri

Autorisasjon (1990)

Bente Maria Eri er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Bente Maria Eri

Flink, tilgjengelig, lytter

Flink, tilgjengelig, nøler ikke med å henvise videre til annen behandler. Svarer raskt på elektroniske henvisninger også.

Trygg, omsorgsfull og profesjonell lege

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min.Dr.Bente Eri.Hun viser respekt og empati og alltid hyggelig .Resepsjon personell på Stabekk legesenter er meget hyggelig og flinke.Jeg får alltid god informasjon som jeg trenger fra dem.

Effektiv og omsorgsfull

Utfører gynekologisk undersøkelse raskt og effektivt og lytter til mine reaksjoner slik at det blir skånsomt for meg.

Veldig fornøyd

Har gått til Bente i lang tid og er for det meste fornøyd. Slet tidligere med at jeg var deprimert til tross for at jeg ikke skjønte dette selv (trodde det var noe annet galt med meg). Bente tok seg god tid til å spørre om hvordan jeg egentlig hadde det og foreslo en time hos psykolog. Fikk time etter bare noen uker og er i dag veldig takknemlig for at hun sendte meg videre. Ellers er hun rask og effektiv når det gjelder andre "mindre" problemer.

Når det gjelder oppfølging husker hun meg alltid og er like hyggelig og blid hver gang. Syntes også alle i resepsjonen er hyggelige, men her kan muligens oppfølgingen bli bedre? Slet med kroniske streptokokkbetennelser som ikke gikk vekk i flere år og opplevde flere ganger å ikke få tilbake prøvesvar. Førte til at jeg minst to ganger gikk rundt i flere uker og trodde jeg var "frisk" og at det kun var halsen min som streiket, men etter å ha ringt og mast fikk jeg beskjed om at joda, streptokokkene var ikke borte og jeg måtte få ny antibiotikakur. Dette er forsåvidt det eneste jeg er misfornøyd med, ellers er jeg veldig fornøyd med Bente Eri og Stabekk Legesenter.

Flink og omsorgsfull lege

Bente Eri har vært min fastlege i snart 20 år, og jeg er veldig fornøyd. Hun lytter til det som plager meg, følger opp, løser de problemene som er innenfor hennes kompetanse, henviser videre når det trengs og er omsorgsfull og støttende.

Jeg kan ikke få rost henne og teamet på forværelset nok. Hyggelige, humoristiske og respektfulle.