Bente Maria Eri

Stabekk Legesenter

1990

Stabekk Legesenter Telefonnummer67 83 19 9067 83 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ringsveien 3 1368 Stabekk
Bente Maria Eri er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Bente Maria Eri

Veldig fornøyd

Har gått til Bente i lang tid og er for det meste fornøyd. Slet tidligere med at jeg var deprimert til tross for at jeg ikke skjønte dette selv (trodde det var noe annet galt med meg). Bente tok seg god tid til å spørre om hvordan jeg egentlig hadde det og foreslo en time hos psykolog. Fikk time etter bare noen uker og er i dag veldig takknemlig for at hun sendte meg videre. Ellers er hun rask og effektiv når det gjelder andre "mindre" problemer.

Når det gjelder oppfølging husker hun meg alltid og er like hyggelig og blid hver gang. Syntes også alle i resepsjonen er hyggelige, men her kan muligens oppfølgingen bli bedre? Slet med kroniske streptokokkbetennelser som ikke gikk vekk i flere år og opplevde flere ganger å ikke få tilbake prøvesvar. Førte til at jeg minst to ganger gikk rundt i flere uker og trodde jeg var "frisk" og at det kun var halsen min som streiket, men etter å ha ringt og mast fikk jeg beskjed om at joda, streptokokkene var ikke borte og jeg måtte få ny antibiotikakur. Dette er forsåvidt det eneste jeg er misfornøyd med, ellers er jeg veldig fornøyd med Bente Eri og Stabekk Legesenter.

Flink og omsorgsfull lege

Bente Eri har vært min fastlege i snart 20 år, og jeg er veldig fornøyd. Hun lytter til det som plager meg, følger opp, løser de problemene som er innenfor hennes kompetanse, henviser videre når det trengs og er omsorgsfull og støttende.

Jeg kan ikke få rost henne og teamet på forværelset nok. Hyggelige, humoristiske og respektfulle.

Veldig fornøyd!

Flink lege som tar meg alvorlig og følger opp når jeg er bekymret for barna. Får ALLTID time når barna er syk!

Fordomsfull, og uinteressert i andre syn

Anbefaler virkelig ikke Bente Eri,faslege til mine barn i to år før jeg fikk nok og byttet. Dette er en lege som er fastlåst i skolemedisinen og ikke interessert i å se utenfor, forholder seg kun til prøvesvar og man er frisk om ikke annet er bevist, via blodprøver. Har man diffuse plager, er ikke Bente Eri en lege for deg og du vil ikke bli tatt alvorlig. Jeg opplevde henne som arrogant, kald og avvisende, NÅR hun ikke fant noe galt men jeg som mor ikke var enig - har man "textbook" syptomer som man kan se og påvise er hun en helt grei lege.

Dyktig og omsorgsfull

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er nøyaktig, har mye erfaring og følger opp. Hun tar seg tid når jeg trenger det men ellers er hun kjapp. Jeg føler at hun tar meg på alvor og er omsorgsfull i vanskelige tider da jeg har vært mye syk. Hun er den beste fastlegen jeg kan tenke meg.