Bente Maria Eri

Ringsveien 3 1368 Stabekk
Bente Maria Eri er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Bente Maria Eri

Dyktig og omsorgsfull

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er nøyaktig, har mye erfaring og følger opp. Hun tar seg tid når jeg trenger det men ellers er hun kjapp. Jeg føler at hun tar meg på alvor og er omsorgsfull i vanskelige tider da jeg har vært mye syk. Hun er den beste fastlegen jeg kan tenke meg.

Flink

Snill og god og veldig flink! Lett og prate med! 😊

Helt OK

Har hatt hun i mange år. Helt OK, ingen spesielle hendelser å nevne.

Men generelt føler jeg at hun er litt dømmende, tar meg ikke helt på alvor, litt "kald" - ikke spesielt vennlig og varm. Syntes det er noe ubehagelig å være hos henne, klarer ikke slappe av og føler meg ikke ivaretatt på den måten jeg ønsker.

Lang ventetid på telefon, får time etter 5-8 dager.
Resepsjonen fremstår ikke som særlig imøtekommende.

Flott lege

Kjempeflink, vennlig og oppegående, tar seg tid og husker meg og min historikk. Har hatt Eri som lege en god stund nå, og jeg har bare positiv erfaring.

Veldig flink

Jeg har hatt Bente som lege så lenge jeg kan huske, og jeg er veldig fornøyd. Selvfølgelig er det noe leger faktisk ikke kan finne ut av, og sånn er det, men hun har alltid gitt meg klare beskrivelser og grunner. Man merker at hun har mye kompetanse, og jeg føler alltid at jeg får den hjelpen jeg trenger. Av og til kan hun være litt kort i svarene sine, noe hun kan bli flinkere til, men det tror jeg både er positivt og negativt. Tror hun som lege prøver å være presis og grei å ha med å gjøre. Jeg er i hvert fall storfornøyd.