Kirsten Strand Schjesvold

Ringsveien 3 1368 Stabekk
Tlf: 67 83 19 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kirsten Strand Schjesvold er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kirsten Strand Schjesvold

Tar seg god tid og viser interesse

Dyktig lege som tar seg tid og tar pasienten seriøst. Hun lytter og finner løsninger. Hun er heller ikke redd for å henvise videre ved behov. Flink med barn.

Dyktig og omsorgfull

Kirsten er en dyktig lege spesielt dersom du engster deg for legebesøk. Hun er god til å lese personer og gir riktig og betryggende tilbakemelding.

God service og grundig behandling

Vært hos fastlegen min for første gang idag. Hun er svært hyggelig og gjorde en grundig undersøkelse. Hun inngir tillit og er lett å prate med. Tenkte etterpå at dette var en fin legetime! Anbefales.

God lege

Utvilsomt en god lege, men får litt følelsen av å bli "kastet ut" når det er på tide å kalle inn neste pasient. Har ofte "dårlig tid". Veldig teknisk og rett på sak, som er ok - sikkert ikke ufølsom, men man kan kanskje få det inntrykket når tiden blir knapp.

Veldig flink fastlege

Kirsten er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er grundig og tar seg tid. Man får raskt time, eller hjelp på nett.

Svært fornøyd; veldig dyktig og oppmerksom

Oppfatter situasjonen raskt. Handlekraftig. Omsorgsfull. Kjenner deg igjen. Tid til å svare på spørsmål og forklare i nøkterne termer. Øyekontakt, sitter ikke bare å titter i skjermen. Erfaring fra psyk. Nokså god til å holde tiden. Veldig god service utenom timer. Men ikke noe dill dall. Hvis du trenger en fastlege med litt ekstra myk tilnærming og en hånd å holde i så er kanskje ikke dette rette person.

Utrolig dyktig

Kirsten er en utrolig dyktig lege, den beste jeg har hatt. Hun har overrasket meg med sin kunnskap om detaljer som jeg ikke ville forventet av en allmennlege. Hun er også veldig hyggelig og tar deg seriøst på alle områder. Kjempeflink!

Kjapp

Hun tar seg ikke mye tid til deg, og kan være litt hard. Jeg har sprøytekskrekk og når hun spurte om jeg skulle ta blodprøve og jeg sa jeg ville vente, forsto hun ikke det så veldig godt. Ellers er hun lyttende og hyggelig, men hun tar seg betalt for alt.

Den beste legen jeg har hatt!

Det var veldig oppmerksomme på alt som skjedde med meg. Han ga meg alle informasjoner jeg trengte.
Hun er utrolig vennlige.

Veldig fornøyd

Vi er veldig fornøyde med både Kirsten og Stabekk Legesenter. God tilgjengelighet og god service! Veldig flinke med barn!