Bylegen Legesenter

Telefonnummer69 30 02 2069 30 02 ...
Bryggeriveien 10 A 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegen Legesenter

Anbefales ikke!

Lege: Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty Skrevet

Mye misforståelser. Mulig dette skyldes at alt skal gå over e-konsultasjoner. Men vanskelig å kommunisere med. Føler ikke at jeg fikk den veiledningen jeg trengte.

Meget fornøyd med konsultasjon

Lege: Ragnhild Henriette Risnes Skrevet

God tid, god informasjon, deltagende. Rask henvisning videre ! Følte meg godt ivaretatt. Lege R. Risnes fremstår dyktig og oppdatert ang min helse situasjon ! Hyggelig lege !

Veldig dårlig forståelse og oppfølging

Lege: Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty Skrevet

Denne legen anbefales IKKE. Kl 2030 fredag kveld, sendte legen meg prøvesvar fra MR og CT, og skriver følgende: det er mistanke om muskelknute i livmor og mistanke om kreft i eggstokk. Sistnevnte er alvorlig og jeg prioriterte det først. At en lege kan sende en SMS med et slikt budskap er helt uholdbart. Slike meldinger skal man ringe om.

Trygg og tilgjengelig

Lege: Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty Skrevet

Alltid hyggelig og hjelpsom, tar seg tid til pasienten. Ingen spørsmål er for dumme. Aldri lang ventetid.

Umulig å fa tak i

Lege: Ragnhild Henriette Risnes Skrevet

Hadde denne legen i 5 år, på alle mine legebesøk hadde jeg Risnes 1 gang, resten av gangene hadde jeg vikarer. Var høygravid, uten sitteplass på venterommet å venta på min tur i over 2 timer.. Risnes virker stresset og uintressert.