Karrestad Legekontor

Telefonnummer69 18 73 0569 18 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vidars vei 22 1781 Halden

Siste vurderinger av Karrestad Legekontor

Fantastisk legekontor

Lege: Bent Asgeir Larsen Skrevet

Kommer aldri til å bytte fra dette legekontoret. Alt er veldig bra! Bente på kontoret har full oversikt og alle legene er utmerket, både når det gjelder kommunikasjon og faglig dyktighet.
De gangene det kan være mye mennesker og mye å gjøre er legen alltid like blid og tar seg god tid uansett. Bente er fabelaktig i laboratoriearbeid og det er alltid god kommunikasjon mellom henne, pasient og lege.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Farzan Javad Skrevet

Dr. Javad er flink,nøye og tar seg alltid tid til å lytte. Føler meg alltid trygg på at mine problemer blir tatt alvorlig.

Noggrann, intresserad och pedagogisk.

Lege: Farzan Javad Skrevet

F.J. är en utmärkt fastlege. Lätt att få tid hos. Fokuserad på att upptäcka hälsorisker och förebygga sjukdom. Har stor tillit till honom.

Han virker empatisk og grundig

Lege: Farzan Javad Skrevet

Farzan er den beste legen jeg har hatt. Han virker empatisk, grundig, positiv, reflektert, forståelsesfull og dyktig. Han tar seg god tid til pasienten, lytter oppmerksomt til hva du sier, og har god humor! Han er flink til å fjerne føflekker og syr pent. Anbefaler han på det sterkeste!

solid lege på solid kontor

Lege: Farzan Javad Skrevet

Men jeg har nylig byttet til Javad etter 3 år på dysdiden legekontor. Bar den store forskjellen at jeg kommer raskt ferm på telefon er jo overraskende. At jeg også får tildelt en time innen rimelig tid er neste overraskelse. Legesekretæren er imponerende effektiv og profesjonell. Dr. Javad er bra. Hans relativt unge alder tilsier jo at han ikke har all verdens erfaring, men han er meget grundig og tar meg på alvor, og jeg føler at han har tid til meg.