Farzan Javad

Vidars vei 22 1781 Halden
Tlf: 69 18 73 05 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Farzan Javad er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Farzan Javad

Den beste legen jeg har hatt.

Dr. Javad er flink,nøye og tar seg alltid tid til å lytte. Føler meg alltid trygg på at mine problemer blir tatt alvorlig.

Noggrann, intresserad och pedagogisk.

F.J. är en utmärkt fastlege. Lätt att få tid hos. Fokuserad på att upptäcka hälsorisker och förebygga sjukdom. Har stor tillit till honom.

Han virker empatisk og grundig

Farzan er den beste legen jeg har hatt. Han virker empatisk, grundig, positiv, reflektert, forståelsesfull og dyktig. Han tar seg god tid til pasienten, lytter oppmerksomt til hva du sier, og har god humor! Han er flink til å fjerne føflekker og syr pent. Anbefaler han på det sterkeste!

solid lege på solid kontor

Men jeg har nylig byttet til Javad etter 3 år på dysdiden legekontor. Bar den store forskjellen at jeg kommer raskt ferm på telefon er jo overraskende. At jeg også får tildelt en time innen rimelig tid er neste overraskelse. Legesekretæren er imponerende effektiv og profesjonell. Dr. Javad er bra. Hans relativt unge alder tilsier jo at han ikke har all verdens erfaring, men han er meget grundig og tar meg på alvor, og jeg føler at han har tid til meg.

Sympatisk og flink lege

Meget hyggelig og tillitvekkende lege som gjør grundige undersøkelser. Legen informerer og virker svært engasjert i meg som pasient.

Tar deg på alvor

Er alltid grundig uansett hva du kommer for, Gjør god research for å finne mulige årsaker. Vennlig lege som jeg føler meg 100% trygg på.

Tar pasienten på alvor.

Trivelig, nøye og man føler at man er i trygg hender.

Tar seg god tid til pasienten og viser et oppriktig ønske om å hjelpe til for å finne gode løsninger for sine pasienter.

Er lett tilgjengelig, enten på telefon eller e-konsultasjon på nett. Funker kjempebra.