Karrestad Legesenter

Storgt 4C 1767 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Karrestad Legesenter

Tar deg på alvor

Lege: Farzan Javad Skrevet

Er alltid grundig uansett hva du kommer for, Gjør god research for å finne mulige årsaker. Vennlig lege som jeg føler meg 100% trygg på.

Tar pasienten på alvor.

Lege: Farzan Javad Skrevet

Trivelig, nøye og man føler at man er i trygg hender.

Tar seg god tid til pasienten og viser et oppriktig ønske om å hjelpe til for å finne gode løsninger for sine pasienter.

Er lett tilgjengelig, enten på telefon eller e-konsultasjon på nett. Funker kjempebra.

Grundig og dyktig lege som ikke gir seg før han finner svar.

Lege: Bent Asgeir Larsen Skrevet

Har brukt Dr. Larsen de siste 6 år. Han tar seg tid til pasienten og er også en meget omgjengelig og hyggelig lege med gode sosiale evner. Derfor er det for meg alltid hyggelig å se han og ingen grunn til å grue seg til å gå til legen. Larsen analyserer også blodprøver og diverse prøver på egen lab. Raske svar er en stor fordel. Anbefaler Larsen på det sterkeste.

Veldig seriøs og dyktig!

Lege: Bent Asgeir Larsen Skrevet

Han er flink til å lytte, og tar meg alltid seriøst! Kjempe dyktig i faget, og jeg har stor tillit til han. Han finner raskt ut av årsaken til problemene og overmedisinerer ikke. Veldig rolig og stresser ikke. Også veldig hyggelig å prate med.

Dr. Larsen er en flott lege!

Lege: Bent Asgeir Larsen Skrevet

Meget hyggelig og velmenende, samt fornuftig og ivaretakende lege. Overmedisinerer ikke, og er høflig og lyttende. Har bare positive ting og si!