Tannlege Solheim

Heimdalsvegen 7 7080 Heimdal
Tannlege Solheim holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlege Solheim

Fantastisk dame

Tannlege: Andrea Haukenes Solheim Skrevet

Jeg har hatt ekstrem tannlege skrekk i alle år, så dukket Andrea opp som tannlege i Klæbu. Hun kurerte ikke skrekken, men hun er den eneste som jeg tørr å sette meg i stolen hos!
Hun er super dyktig, gjør ting i mitt tempo, flink til å berolige og er veldig opptatt av at det skal gå bra!
Da hun flyttet kontor til heimdal måtte jeg bare følge etter, for så lenge hun er tannlege, går jeg ikke til noen andre!!

Behagelig rolig atmosfære.

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Tannlege Terje solheim hilste og ønsket meg velkommen som jeg setter stor pris på.

Enestående snill og hyggelig, stresser ikke , fikk en veldig positiv opplevelse av tannlege

Den beste!

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Heldig er hele familien som har Terje som fast tannlege. Utrolig faglig dyktig. I tillegg har han vennlig og behagelig vesen som skaper trygghet.

Den beste tannlegen noen kan ha!! Inn🤗skaper tillit og trygghet og er alltid like blid og spøkefull 😀

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Meget dyktig tannlege og har alltid vært fornøyd . Har gått hos han i 30 år og har aldri vært misfornøyd . Hensynsfull og lytter til pasienten og forklarer bestandig hva som skal skje. Jeg gir han min aller beste anbefaling🤗😊

Fantastisk

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Ønsket Terje Solheim som tannlege men fikk Trine M. Nilsen, kunne ikke bli mer fornøyd ! Anbefales :)