Terje Solheim

Heimdalsvegen 7 7080 Heimdal

Siste vurderinger av Terje Solheim

Meget dyktig

Klinikk: Terje Solheim Skrevet

Jeg har tannleggeskrekk, og kom gråtende inn på tannlegekontoret første gang jeg traff Terje. Jeg forklarte min situasjon, og følte meg svært godt ivaretatt hos han. Har tar seg god tid, spøker og skaper en trygg atmosfære. Forklarer hele veien hva han gjør og hvorfor. Mannen innbyr til tillit og trygghet. Har veldig mange traumatiske erfaringer med skoletannlegen, minner om å både bli holdt fast i tannlegestolen og få skjenn for at jeg ikke tok godt nok vare på tennene mine. Solheim dømmer aldri, han konstanterer fakta og gir råd ift videre behandling. Har anbefalt han videre til flere ;)

Meget dyktig

Klinikk: Terje Solheim Skrevet

Dyktig og du vet at i varetatt på best mulig måte. Tannbehanlingen og personbehandling er topp!! Man blir her informert om hvilken behandlingen som bør gjøres, og det ha alltid vært gjort et ypperlig arbeid.

Førsteklasses tannlege

Klinikk: Terje Solheim Skrevet

Fantastisk tannlege og menneske. Faglig helt på topp og utrolig flink med mennesker generelt

Byens beste?

Klinikk: Terje Solheim Skrevet

Blid og hyggelig med like god humor som faglig dyktighet. Ser ut til å være flink til å oppdatere seg og ta i bruk nye behandlingsmetoder og utstyr.
Kurerte også min tannlegeskrekk.

Beste tannlegen i byen!

Klinikk: Terje Solheim Skrevet

Av de tannlegene jeg har hatt er Terje den beste! En utrolig flink fyr, som ikke stresser og forklarer ting veldig godt. Jeg hadde litt tannlegeskrekk tidligere, men etter at jeg startet hos Terje har det aldri vært noe problem! Anbefales på det sterkeste! :)