Logo for Evident Tannlege Heimdal

Evident Tannlege Heimdal

Logo for Evident Tannlege Heimdal

Om klinikken

Velkommen til Evident Tannlege Heimdal (Tannlege Solheim)! Vi har som mål å tilby våre pasienter behandling av høyeste kvalitet, forutsigbare priser og trygghet. Våre dyktige tannleger og andre ansatte har lang erfaring og bruker moderne utstyr. Vi tilbyr alt innen allmenn tannbehandling, og håper at du ved å gå til oss vil oppdage en bedre, mer behagelig og enklere måte å få god tannhelse og drømmesmilet på.

Det er viktig for oss at du er trygg og komfortabel under hele besøket. Mange er engstelige for tannbehandling og vi bruker den tiden som trengs for å lytte til bekymringer og forklare de ulike behandlingsalternativene som er relevante for deg. Vi har tannleger som jobber spesielt med behandling av pasienter med tannlegeskrekk og har utvidet kompetanse innen dette.

Vi har lang åpningstid og har gratis parkering rett utenfor klinikken. Alle våre tannleger er medlemmer av Den norske tannlegeforening (NTF).

Vi ønsker deg velkommen til vår klinikk og håper vi kan bidra til at du får god tannhelse gjennom hele livet.

Telefonnummer484 49 594484 49 5 ... Nettsted
J. O. Stavs veg 2 7088 Heimdal

Bestill time
Evident Tannlege Heimdal holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Evident Tannlege Heimdal

Fantastisk tannlege

Tannlege: Andrea Haukenes Solheim Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt! Utrolig profesjonell og alltid blid og hyggelig. Får meg til å slappe av, skånsom i behandlingen, og bruker god tid på å forklare.

fantastisk tannlege

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

har gått til Terje hvert år siden han på 80 tallet overtok praksisen til min forrige tannlege Løvlie.Terje er utrolig cool,har masse humor,er faglig meget dyktig,utrolig presis rask og effektiv samtidig som han hele tiden forklarer pasienten hva han gjør og hvorfor.synns ikke han er så dyr heller og når en tenker på at en tannlege har utstyr i millionklassen som til stadighet må fornyes samt tannpleiere som også skal ha lønn,så er det ikke så dyrt å gå til tannlege.jeg må også berømme tannpleierne som jobber med Terje de er også utrolig hyggelige! om noen trenger tannlege så får en ikke bedre enn Terje,usikker på om han tar inn nye pasienter,vet han har vært fullbooket tidligere.mvh [Navn fjernet av moderator]

Bra

Tannlege: Andrea Haukenes Solheim Skrevet

Andrea er kvkk og informerende i sin behandling. God service! Aldri likt å gå til tannlege før nå. Har hatt kjevebrudd og hun har alltid en biteklosse for hånden som gjør det behagelig for meg og arbeidsplass for henne.

Beste tannlegebesøk jeg har hatt.

Tannlege: Andrea Haukenes Solheim Skrevet

Alle på kontoret var hyggelig, profesjonelt og effektiv.
Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen av besøket og med resultatet.

Mitt livs lys i « vonde stunder « 😆

Tannlege: Terje Solheim Skrevet

Har brukt Terje Solheim i over 20 år og kan anbefale han på det sterkeste👍 Lun humor og utrolig faglig dyktig.