Hvaler Legesenter

Spjærøy 212 1684 Vesterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Hvaler Legesenter

Overveldet

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Etter å ha vært svært misfornøyd og ulykkelig med min tidligere fastlege, fikk jeg omsider byttet til ovennevnte. Hun har vært min fastlege i knappe to måneder, men allerede nå føler jeg meg overveldet. Definitivt den beste fastlegen jeg noensinne har hatt!

Hun er et eneste stort smil, føler meg trygg på kompetansen hennes - rett og slett at jeg er i trygge hender. Like viktig er følelsen av at hun er oppriktig interessert i MEG som pasient. Tar meg og mine plager/symptom på alvor. Har ved alle konsultasjoner satt av den tid som trengs, selv om det har medført at hun har gått over tiden. Men det er så godt å oppleve en fastlege som ikke "kaster deg ut av kontoret" etter 5 minutter - og som har evnen til å lytte.
Er i tillegg utrolig enkel å prate med. Følte meg ganske umiddelbart trygg på henne, og det er det ikke ofte jeg gjør i fht. helsepersonell.

Kunne ikke ha bedt om en bedre fastlege, og føler meg privilegert. Håper jeg får beholde henne lenge!

Total bra Lege

Lege: Inge Røsstad Skrevet

En Lege som tar seg tid og hører på hva som feiler meg.
Jeg er meget fornøyd med Dr. Røsstad i all de år han har vært min lege.

Lege: Inge Røsstad Skrevet

Mindre fornøyd. Lang vente tid, ikke tilstede på mandager. Nesten umulig å komme igjennom på telefon for å bestille time. Ventetid på opp til 14+ dager før man kan få en time... Raskere å be om å komme til turnuslegen... Tragisk!

Flink og helt usedvanlig hyggelig.

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Jeg har hatt Hanne som fastlege siden hun begynte ved Rosenlund Legesenter. Gjennom årene har jeg reist og flyttet mye og dermed hatt mange fastleger, både gode, dårlige og hverken eller. Hanne er utvilsomt blant de aller, aller beste jeg har møtt.

Hun er alltid blid og hyggelig, åpenbart kompetent men aldri skråsikker, gir aldri inntrykk av å ha hastverk og henviser gjerne videre når ting ikke kan løses der og da. Hun er svært lett å snakke med og er den legen jeg har følt meg mest komfortabel med når det gjelder å ta opp "delikate" problemer.

Ventetiden for å komme til, både i forhold til timebestilling og selve ventetiden når man er på kontoret, har aldri vært et problem. For min del har jeg alltid fått time innen en eller to dager og jeg vil anslå at typisk ventetid på kontoret er mellom fem og ti minutter. Et par ganger har det tatt en del lengre tid, men det er prisen man betaler for å ha en lege som er opptatt av å høre på pasientene sine og løse problemene deres, heller enn å få dem inn og ut så fort som mulig for å maksimere inntjeningen. En pris jeg betaler med største glede.

strålende

Lege: Hanne Cicilie Larsen Skrevet

Hanne har vært min fastlege fra tidlig når hun var ferdig utdannet. hun har hjulpet meg gjennom ungdomsperioden, tenåringsproblemer. skole og jobb. alltid støttet meg og føler godt hun veit hva som kan hjelpe meg i tøffe perioder. alltid opplevd å bli forstått og møtt med et smil. ikke et eneste negativt ord om Hanne. takknemlig for at hun er min lege og kommer aldri til å bytte henne ut. mange leger som har mye å lære av henne.