Tannlegehuset AS

Nattlandsveien 76d 5094 Bergen
Tannlegehuset AS holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegehuset AS

Verdens beste tannlege

Tannlege: Stine Bjørhovde Skrevet

Har en komplisert tannsituasjon, men alt føles mye bedre etter jeg byttet til Stine - hun er helt super!!! Hun forklarer underveis i arbeidet, sier fra hvor lenge det er igjen, gir god informasjon og kan mye, aldri noe problem med arbeidet hun gjør på tennene, aldri noe ubehag eller vondt man ikke holder ut med og hun er veldig hensynsfull og observant! Kunne ikke vært mer fornøyd!

De som jobber på kontoret for øvrig er alltid blide, hyggelige og imøtekommende. Anbefales!

Anbefaler sterkt!

Tannlege: Kjetil Kvist Skrevet

Rolig og forklarer alt som skal skje, tenker på helhet og gjør det han skal så smertefritt som det er mulig å få til:)

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Kjetil Vatne Skrevet

Kjetil er som skapt til jobben som tannlege. Han er skånsom og tålmodig, har et behagelig vesen og alltid et smil om munnen. Eneste tannlegen jeg stoler på, etter to andre tannleger gav meg angst for tannleger. Anbefales!

Dyktig, pedagogisk og imøtekommende

Tannlege: Stine Bjørhovde Skrevet

Stine er alltid imøtekommende, serviceinnstilt og møter meg på en hyggelig måte. Hun er kunnskapsrik og drøftet alltid behandlingen med meg. Under behandlingen forklarer hun hele tiden hva hun gjør. For pasienter med tannlegeskrekk vil hun kunne roe og trygge pasienten. Jeg har tidligere benyttet mange tannleger, men aldri opplevd å møte en med de gode kvalitetene Stine har. Anbefales på det sterkeste.

Ny tann på 1 besøk

Tannlege: Kjetil Kvist Skrevet

Heilt fantasisk! Knekt av ei jeksel på høyre side oppe. Tannlege Kjetil Kvist er oppdatert på det teknologiske. Han laga ei ny krone i Porcelen på litt over ei time. Skanna tanna digitalt og det vert fresa ut ei ny ein. Dyktig til å forklara!!