Colosseum Tannlege Tannlegehuset

Colosseum Tannlege Tannlegehuset holder til i Bergen

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Tannlegehuset

Dyktig, pedagogisk og imøtekommende

Tannlege: Stine Bjørhovde Skrevet

Stine er alltid imøtekommende, serviceinnstilt og møter meg på en hyggelig måte. Hun er kunnskapsrik og drøftet alltid behandlingen med meg. Under behandlingen forklarer hun hele tiden hva hun gjør. For pasienter med tannlegeskrekk vil hun kunne roe og trygge pasienten. Jeg har tidligere benyttet mange tannleger, men aldri opplevd å møte en med de gode kvalitetene Stine har. Anbefales på det sterkeste.

Ny tann på 1 besøk

Tannlege: Kjetil Kvist Skrevet

Heilt fantasisk! Knekt av ei jeksel på høyre side oppe. Tannlege Kjetil Kvist er oppdatert på det teknologiske. Han laga ei ny krone i Porcelen på litt over ei time. Skanna tanna digitalt og det vert fresa ut ei ny ein. Dyktig til å forklara!!

Den beste tannlegen

Tannlege: Stine Bjørhovde Skrevet

Helt enig med alt positivt som er skrevet om Stine som tannlege. Aller viktigst for meg er at tannlegen forklarer og begrunner underveis i arbeidet. Jeg kan virkelig ikke fordra opplevelsen av tannleger som durer i vei inne i kjeften min uten å fortelle meg hvorfor. Her er Stine i en helt egen klasse! Glimrende, på alle vis. Jeg har flyttet fra Landås, men har ikke tenkt å skifte tannlege!

Flott og behagelig opplevelse (i motsetning til mange tannleger)!

Tannlege: Kjetil Vatne Skrevet

Tannlege Kjetil Vatne er den mest skånsomme og trygge tannlegen jeg har møtt i Bergen. Dette til tross for min flerårige samling av tannsten. Anbefales på det varmeste, særlig for de av oss som på generell basis ikke er særlig glad i tannlegene.

Svært god service og kvalitet på arbeid

Tannlege: Bo-Henning Skaale Skrevet

Svært godt tannlegesenter med mange flinke tannleger. Serviceinnstilt og hyggelig. Tilgjengelig.Kan absolutt anbefales.