Tannlegene Danielsen og Dingsør DA

Tannlegene Danielsen og Dingsør DA holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene Danielsen og Dingsør DA

Dyktig og empatisk

Tannlege: Lene Margrethe Danielsen Skrevet

Lene kan anbefales på det varmeste, hun er svært dyktig, empatisk og ikke minst fleksibel i forhold til timer. Jeg kommer aldri til å bytte tannlege!!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Gyri Merete Henriksen Dingsør Skrevet

Jeg er så glad jeg har funnet denne tannlegen. Utrolig hyggelig, svært oppdatert og engasjert i faget og trolig noen av de beste prisene i Oslo. Tannlegekontoret er ikke kjempefancy, men det er nå heller ikke det jeg vil betale for. Det har hendt at tannlegeassistentene har rotet litt med tider, hvis jeg skal være kritisk, men den fantastisk gode behandlingen man får veier opp for det 100 %. Velg tannlege Dingsør hvis du vil ha en tannlege som holder seg oppdatert på nye behandlingsmetoder, gir deg helt ærlige tilbakemeldinger, gir smertefri behandling og, for min del, overrasker positivt når man skal betale.

Urolig flink, flott med en tannlege som kan dette med refusjon fra HELFO

Tannlege: Gyri Merete Henriksen Dingsør Skrevet

Gyri er en utrolig flink tannlege som lytter og forklarer problemer og løsninger på en forståelig måte. Hun er oppdatert innen det siste og prisen er rimeligere enn hos de alle fleste med hennes kompetanse. Hun kan dette med refusjon fra HELFO godt, noe jeg som er transplantert og som har gått i dialyse føler er betryggende. I tillegg er hun svært hyggelig!

God lyttende tannlege

Tannlege: Lene Margrethe Danielsen Skrevet

Jeg fortalte at jeg er var redd tannlegen og hun tok virkelig dette til følge, slik at det ble den beste opplevelsen jeg har hatt hos tannlege noensinne. Grundig vurdering og rimelig pris.

Flink og grundig

Tannlege: Lene Margrethe Danielsen Skrevet

Tannlege Danielsen er en seriøs tannlege som lytter til pasienten og gjør et grundig og profejonelt arbeid. Lett og få time raskt og god service blant resten av personalet