Tannlegene Lande AS

Telefonnummer52 72 24 8752 72 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haraldsgata 159 5527 Haugesund
Tannlegene Lande AS holder til i Haugesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Lande AS

Den beste tannlegen

Tannlege: Even Michael Lande Skrevet

jeg har tannlege skrekk. Da jeg hadde time hos tannlege Even Lande. Var han utrolig flink til å forklare alt han gjorde og var kjempe rolig og behagelig tannlege. Har vært borti flerne tannlege før, aldri vært så fornøyd etter at jeg begynte å gå till Even. Anbefales absolutt.

En veldig hyggelig og flink tannlege.

Tannlege: Bendik Michael Lande Skrevet

Er alltid i godt humør og forteller flittig hva han gjør. Kontorpersonalet er alltid pratsom og i godt humør. Tannlegebesøket blir en glede 😄

Fantastisk!!

Tannlege: Even Michael Lande Skrevet

Jeg har hatt den beste tannlegeturen noen sinne!
Han forklarte alt underveis, og stilte spørsmål for å forsikre seg om at alt var bra. Ikke følte jeg noe som helst, selv om jrg måtte båre, noe som jeg virkelig hater!
De har en spesiell type bedøvelse som heter The Wand, som er helt smertefri!! Den tar litt ekstra tid men den bedøver kun rundt den aktuelle tannen, og ikke hele ansiktet.
Så vil du ha en smertefri tannlegebesøk bør du gå til Lande!

Anbefalt til alle med tannlegeskrekk.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Benedikte Lande Tjessheim Skrevet

Nå er ikke jeg den som liker tannleger ol, har tannlegeskrekk. Men Benedikte har utdannet seg innen dette med tannlegeskrekk. Rolig og avbalansert tannlege, selv hadde jeg ikke gått til tannlege pga min skrekk på 7 år, nå går jeg to ganger i året for å holde vedlike, og slik at det ikke går for lang tid mellom hver gang. Benedikte har og en fantastisk assisten med seg, slik at de utgjør et flott team.

Verdens beste!

Tannlege: Even Michael Lande Skrevet

Even Lande kurerte min tannlegeskrekk, og er den mest behagelige, flinkeste tannlege jeg vet om! Kontordamene er kjempesnille og hyggelige!

Er ikke lenger redd for å gå til tannlegen - takk!