Even Michael Lande

Autorisasjon (2000)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlegene Lande AS Telefonnummer52 72 24 8752 72 24 ...
Haraldsgata 159 5527 Haugesund
Even Michael Lande er tannlege i Haugesund

Siste vurderinger av Even Michael Lande

Veldig dyktig og pasientfokusert tannlege.

Klinikk: Tannlegene Lande AS Skrevet

Det jeg trodde var et håpløst tilfelle av periodontitt behandlet tannlegen med stoisk ro og effektivitet, Jeg måtte gå til behandling i månedsvis nå under korona, og det forventet jeg. Helt smertefritt var det heller ikke, men så nært som mulig. Tilpasningen av protese ble imponerende godt utført. Jeg er så fornøyd med resultatet etter bare fire besøk i stolen. Uten diskusjon og forhandling var trygderefusjon og tilpasning av protese på plass. Dette er den beste tannlegen jeg har vært hos.

Den beste tannlegen

Klinikk: Tannlegene Lande AS Skrevet

jeg har tannlege skrekk. Da jeg hadde time hos tannlege Even Lande. Var han utrolig flink til å forklare alt han gjorde og var kjempe rolig og behagelig tannlege. Har vært borti flerne tannlege før, aldri vært så fornøyd etter at jeg begynte å gå till Even. Anbefales absolutt.

Fantastisk!!

Klinikk: Tannlegene Lande AS Skrevet

Jeg har hatt den beste tannlegeturen noen sinne!
Han forklarte alt underveis, og stilte spørsmål for å forsikre seg om at alt var bra. Ikke følte jeg noe som helst, selv om jrg måtte båre, noe som jeg virkelig hater!
De har en spesiell type bedøvelse som heter The Wand, som er helt smertefri!! Den tar litt ekstra tid men den bedøver kun rundt den aktuelle tannen, og ikke hele ansiktet.
Så vil du ha en smertefri tannlegebesøk bør du gå til Lande!

Anbefalt til alle med tannlegeskrekk.

Verdens beste!

Klinikk: Tannlegene Lande AS Skrevet

Even Lande kurerte min tannlegeskrekk, og er den mest behagelige, flinkeste tannlege jeg vet om! Kontordamene er kjempesnille og hyggelige!

Er ikke lenger redd for å gå til tannlegen - takk!