Dine Tannleger

Dine Tannleger holder til i Drammen

Siste vurderinger av Dine Tannleger

Gir trygghet og ro.

Tannlege: Jens Fredrik Nygaard Skrevet

Jeg har vært redd for å gå til tannlegen fra jeg gikk på barneskolen, og hadde i tillegg en uheldig episode med min forrige tannlege.
Begynte hos Jens Fredrik Nygaard for snart 20 år siden, og det tok ikke mange besøkene før jeg hadde en helt ny trygghet og ro over meg når jeg skulle dit. Det gjorde han helt uten at jeg følte at jeg ble behandlet for tannlegeskrekk, det er bare hans væremåte og interesse for pasienten som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt.
Kan på det varmeste anbefale Jens (og Anita, hans kone og kollega) til alle som føler seg utrygge hos tannlegen.

Den beste tannlegen!! Ingen over, ingen under osv

Tannlege: Anita Iren Bergem Nygaard Skrevet

Tar deg veldig seriøst når du sier du har tannlegeskrekk, er rolig, forklarer alt, er veldig forsiktig og i møte kommende. Spør hele tiden om det går bra, om jeg trenger en pause osv.
Absolutt den beste tannlegen jeg noensinne har hatt.
Anbefales på det sterkeste.
Aldri vært hos noen av de andre tannlegene der, men man blir møtt med et smil og ett hei når du kommer inn døra :)
Alle er vennlig og profesjonell 👍

Super tannlegen!

Tannlege: Jens Fredrik Nygaard Skrevet

Kurerte min tannlege skrekk på 1-2-3! Meget fornøyd med resultatet! Tar seg god tid og har stilt opp på overtid! Fikk 2 nye kroner som sprakk! Var ikke snakk om å betale for det! Tok meg inn på 1 dags varsel og byttet de kostnadsfritt! Alle de andre ansatte er også blide og imøtekommende:) anbefales på det sterkeste!

Ikke god på tannlegeskrekk

Tannlege: Jens Fredrik Nygaard Skrevet

Jeg valgte denne klinikken fordi de markedsførte seg som spesialister på tannlegeskrekk. Det er mulig hans kollega er dyktig på dette, han var ikke det. Virket nærmest som han moret seg litt over min redsel. Fremsto som stresset og arrogant.

Det er nå så. Men da det ble konstatert at jeg hadde et hull (og smerter) og han først kunne lage en fylling om 3 uker (!), takket jeg nei. Fikk akutt time et annet sted dagen etter og fikk behandling til en mye lavere pris enn Nygaard tilbød.

Aldri mer til dette stedet.

Faglig dyktig

Tannlege: Anita Iren Bergem Nygaard Skrevet

Jeg opplever dette som en dyktig tannlege. Spesialt hvis du har litt tannlegeskrekk. Hun gir god informasjon, og virker å være oppdatert. Hun har evnen til å skape en "god tone" under undersøkelsen.