Ørebekk Legesenter AS

Storveien 7 1624 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Ørebekk Legesenter AS

Faglig dyktig

Lege: Patrick Normann Skrevet

Hyggelig og faglig dyktig lege. Flink til å lytte. Positiv og imøtekommende, men heller ikke redd for å si det han mener.
Kommer ikke til å bytte!

Trygg og lyttende

Lege: Patrick Normann Skrevet

Hadde han først som turnuslege og valgte å følge han videre når han startet opp som fastlege. Han er lyttende,
tar seg god tid og er genuint opptatt av deg som pasient. Man føler seg ivaretatt som pasient. Angrer ikke på å ha byttet

Lege som lytter og tar deg på alvor

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Legen tar meg på alvor, lytter og undersøker. Føler meg trygg og hørt. Det negative er kontordamene, hun ene er så ufin at jeg kvier meg til å ta kontakt for time. Hun ler høyt av pasientene i skranken på venterommet, og jeg endte opp med å gråte på venterommet en gang. Hun er rett og slett frekk og lite forståelsesfull. Så jeg har endt opp med Volvat noen ganger istedet, for å slippe å bli fornedret på telefon og i skranken. Får man time, så er legen topp og løser det raskt!

En lege som lytter og tar seg god tid❤️.

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Har bare vært der en gang men veldig fornøyd da det var kort ventetid, han lyttet på det jeg hadde å si ikke nok med det så gjordet han alt veldig onkelig med å ta flere tester osv for å sjekke alt. Jeg fikk både den hjelpen jeg skulle ha og han fant ut flere andre ting som jeg fikk hjelp med 😊. Så tommel opp for en god og dyktig lege 👍.

Kunnskapsrik

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Har vært hos Kenneth bare en gang men han er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Lett og snakke med, viser interesse og er forståelsesfull.