Kenneth Kaland Fjellstad

2005

Tilleggskompetanse

• Petroleumslege
  • Sjømannslege

Ørebekk Legesenter AS Telefonnummer69 32 86 0069 32 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storveien 7 1624 Gressvik
Kenneth Kaland Fjellstad er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kenneth Kaland Fjellstad

Lege som lytter og tar deg på alvor

Legen tar meg på alvor, lytter og undersøker. Føler meg trygg og hørt. Det negative er kontordamene, hun ene er så ufin at jeg kvier meg til å ta kontakt for time. Hun ler høyt av pasientene i skranken på venterommet, og jeg endte opp med å gråte på venterommet en gang. Hun er rett og slett frekk og lite forståelsesfull. Så jeg har endt opp med Volvat noen ganger istedet, for å slippe å bli fornedret på telefon og i skranken. Får man time, så er legen topp og løser det raskt!

En lege som lytter og tar seg god tid❤️.

Har bare vært der en gang men veldig fornøyd da det var kort ventetid, han lyttet på det jeg hadde å si ikke nok med det så gjordet han alt veldig onkelig med å ta flere tester osv for å sjekke alt. Jeg fikk både den hjelpen jeg skulle ha og han fant ut flere andre ting som jeg fikk hjelp med 😊. Så tommel opp for en god og dyktig lege 👍.

Kunnskapsrik

Har vært hos Kenneth bare en gang men han er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Lett og snakke med, viser interesse og er forståelsesfull.

Trygg

Kenneth er våres lege helt siden vi kom fra Møre R, han er veldig hyggelig ta tid for å forklare ting ,er til å stole på ,holder avtaler ,er flink til og lyte ,flink å forklare på rolig mote ,resepter sender på dagen ,svarer på dagen ,vi har stor tillit til Kenneth !

Tidenes mest grinete kontorsøstre

Har ikke møtt Kenneth ennå, men har vært hos vikaren hans Stian ett par ganger. Helt ok lege det.
Kontordamene må være noe av det sureste jeg har møtt i manns minne, aldri et smil å se på noen av dem og man føler seg som en inntrenger på kontoret der. Grunn nok i seg selv til å bytte lege, de hånlige blikkene og syrlige kommentarene er nok i seg selv til å ødelegge humøret den dagen.