Kenneth Kaland Fjellstad

Tlf: 69 32 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kenneth Kaland Fjellstad er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kenneth Kaland Fjellstad

veldig profesjonelt legge

Prof. legge og sørger for at pasientene sine får riktig behandling, har inntrykk at han er veldig dyktig som legge og veldig god som person

Kunstig

Det som er positivt er at ventetiden ikke er så lang som noen andre steder.

Legen kan være tungvint å kommunisere med og virker til tider lite engasjert/interessert. Som noen har sagt før, må nesten dra ordene ut av han for å ha en samtale. Får følelsen av å ikke bli tatt på alvor. Noen ganger bare sitter han å ser på deg og ingenting blir sagt og man føler seg litt bortkommen.

Legesekretærene svinger veldig når det kommer til både humør og kompetanse. Noen er flinke til det dem gjør men kan være hånlig og lite imøtekommende.

Forståelsesfull og erfaren

Har hatt Kenneth som fastlege i snart 4år.
Føler det er den legen som har fulgt meg best opp på mine 23år. Han er veldig enkel å snakke med og løsningsorientert. Henviser videre og oppfattes som faglig oppdatert og gir en følelsen av å bli sett og hørt.

I tillegg er han flink til å svare på e-dialog, utrolig kjekk løsning som gjør at legebesøkene halveres.
I tillegg til at resepter kan fornyes på nett fremfor oppmøte/tlf.

Alt i alt en fastlege jeg trygt anbefaler videre, spesielt i forhold til adhd :-)

Den beste legen jeg har hatt

Han var forståelsesfull og hadde stor kunnskap. Også på utsiden av feltet sitt. Det var lett å snakke med han. Og han var flink til å finne løsninger. Skulle gjerne hatt han som lege enda om han var her.

Usympatisk

Dette må være den dårligste legen jeg har hatt. Dårlig til å følge opp og veilede ved kroniske sykdommer. Nytter ikke snakke med han for han sitter bare å nikker og rister på hodet og man må nesten dra ordene ut av han for å ha en samtale. Nødvendige medisiner er håpløst da man kan risikere å bli "satt i bås" fordi man har behov for visse medisiner.
Har endelig fått byttet lege etter å ha "kranglet" med denne i nesten ett år.
IKKE å anbefale!
Damene i luka er heller ikke særlig imøtekommende

Kan ikke anbefale dette legesenteret.

Legen virker lyttende og forståelsesfull, men litt kunstig.
Sekretærene har jeg til tider opplevet svært nedlatende og til og med hånlig. Jeg ønsker å bytte fastlege.

En meget dyktig lege som tar seg tid til å lytte.

Ikke for lang ventetid. Flink til å sende deg videre. Undersøker deg så fort han mener det er noe uvanlig.

Hyggelig og forekommende lege

Min svigerfar bruker Kenneth og jeg har bare gode opplevelser med ham. Svigerfar hører dårlig, men han snakker høyt og tydelig og er opptatt av å bli forstått. Veldig bra. Ventetiden er også akseptabel.

Kona hans jobber der som legesekretær og hun er også svært hyggelig. Begge har det lille glimtet i øyet som gjør at de skiller seg ut.

Når det gjelder de øvrige legesekretærene hadde det nok vært på sin plass med et lite smilekurs. De er ikke alltid like blide, men kan glimte til.

Adkomstmulighet til legesenteret er litt vanskelig med gamle folk som går dårlig da er "lang vei å gå" både fra parkeringshuset på sydsiden og fra parkeringskjelleren da det ikke finnes direkte heis derfra og opp. Dette kunne vært løst enkelt med noen P-plasser utenfor McDonald.

Vet ikke noe om denne legen.

Min mor har hatt denne legen, men legesekretærene er ikke hyggelige. Byttet derfor fastlege.

ikke en lege eller legekontor å annbefale.

Veldig vanskelig på nødvenige medisiner..

Legen fremstår som forsåelsesfull, men nøyer seg med det. Medisiner som er skrevet ut av tidligere fastleger bryr han seg svært lite om. Legen passer best inn i pasientgruppen av eldre årgang. Det er totalt håpløst å komme igjennom pr. Tlf. Personalet som betjener kontoret trenger et kurs i empati. Dette er ikke en lege å annbefale. Ved denne leges fravær er karakteren på hans kollega den samme..

Mer for dem eldre

Kenneth er en flink lege men bryr seg litt mer om de eldre enn de unge så denne legen passer mer for dem eldre. Kan hende du må vente noen minutter før han blir ferdig med en pasient selv om det er et bestemt tid. Føler at denne legen fortsatt er en nybegynner ikke noe og anbefale for dem unge.

En kjempe flink og snill Lege

Dette er en lege som bryr seg om mennesket ) Jeg får kjempefin støtte og hjelp. Og han er flink både på det medisinske og på kommunikasjon:) Og helsesekretærene er hyggelige og hjelpsomme:) Denne Legen vil jeg og min familie, fortsette å bruke :)

Veldig bra!

Kenneth Kaland Fjellstad er meget skarp. INGENTING å klage på så langt. Men litt mer info ang.. visse sykdommer hadde ikke gjort noe.

Flott lege som jeg kommer til å savne!

Har gått til Fjellstad i to år, han lytter, forklarer, skriver ut medisiner, bestiller prøver og var en fantastisk støttespiller mens jeg stod i operasjonskø.

Fra å være utbrent, deprimert, og med alvorlig organ-svikt er jeg i dag uthvilt, frisk og medisinfri.

Helt utrolig lege

God til å lytte, tar deg på alvor, og er meget forståelsesfull. Anbefales på det sterkeste.

En veldig god fastlege

Tar seg tid til å lytte og gir deg følelsen av å bli tatt på alvor. Flink til å informere om behandlingsalternativer. God oppfølging!

Utmerket lege.

Anbefales! I aller høyeste grad tilstedeværende, dyktig formidler av muligheter og gode behandlings-alternativer. Flink til å motivere. Direkte og tydelig komunikasjonsform. Stiller krav til pasient på en hensiktsmessig måte.

Profesjonell lege.

Veldig fornøyd med konsultasjoner og oppfølging.
Streng med sykemeldinger, hvilket egentlig bare er bra.