Ørebekk Legesenter AS

Storveien 7 1624 Gressvik
Tlf: 69 32 86 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ørebekk Legesenter AS

Lege: Kristin Terland Skrevet

Kristin er en fantastisk lege som tar seg tid til hver enkelt pasient og lytter alltid! Kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min!

Tidenes mest grinete kontorsøstre

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Har ikke møtt Kenneth ennå, men har vært hos vikaren hans Stian ett par ganger. Helt ok lege det.
Kontordamene må være noe av det sureste jeg har møtt i manns minne, aldri et smil å se på noen av dem og man føler seg som en inntrenger på kontoret der. Grunn nok i seg selv til å bytte lege, de hånlige blikkene og syrlige kommentarene er nok i seg selv til å ødelegge humøret den dagen.

Den aller beste legen !!

Lege: Øyvind Hassfjord Skrevet

Øyvind er en fantastisk lege. Jeg føler han passer på meg til og med når jeg ikke har time hos han. Det har hendt han har kalt meg inn, hvis det er lenge siden han har sett meg, og da bare for å høre hvordan det er med meg. Han har hjulpet meg enormt mye - til å få livet mitt tilbake - etter mange års slit med kroniske plager. Har min flotte lege å takke for mye. Føler man at man ikke når frem - møter veggen - så ordner Øyvind opp. Han gjorde det for meg, og har kraft og mot til å kjempe for deg som pasient. Dyktig, søt og sjarmerende er han også. Han har ALLTID tid til å lytte. Han ser meg.
Beste legen.... ever !!

Ikke fornøyd

Lege: Kristin Terland Skrevet

Har hatt denne legen lenge og er ikke fornøyd. Virker som om hun ikke bryr seg og gidder ikke å undersøke grundig for å komme frem til grunnen bak symptomene. Får ofte svar om at det ikke er så farlig. Føler at jeg aldri finner ut av noe som helst og at hun ikke er oppdatert i faget.

Tilgjengelig, men virker ikke interessert i å undersøke

Lege: Kristin Terland Skrevet

Hatt denne legen i 20 år, og har heldigvis kun vært innom 2-3 ganger. Undersøkelsene har vært minimale, og det som har blitt undersøkt må man forhandle seg til. Byttet lege nå i håp om å få en standard undersøkelse..... Anbefales ikke.

Dog skal det nevnes at sekretærene og øvrig personell er helt supre :)