Ørebekk Legesenter AS

Telefonnummer69 32 86 0069 32 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storveien 7 1624 Gressvik

Siste vurderinger av Ørebekk Legesenter AS

Lyttende og pasientfokusert.

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Hadde en skeptisk inngang da jeg fikk ny lege. Denne skepsisen ble tidlig gjort til skamme. Legen er rolig og lyttende og skaper tillit mellom pasient og lege. Er kunnskapsrik og inkluderende. Har bare positive opplevelser å vise til. Håper dette positive inntrykket fortsetter.

Lege som lytter og ser ser deg

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Veldig fin opplevelse med lege som både lytter til deg og ser deg. Er interessert og gir godt med informasjon.
En lege å anbefale.

Lege som lytter og tar deg på alvor

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Legen tar meg på alvor, lytter og undersøker. Føler meg trygg og hørt. Det negative er kontordamene, hun ene er så ufin at jeg kvier meg til å ta kontakt for time. Hun ler høyt av pasientene i skranken på venterommet, og jeg endte opp med å gråte på venterommet en gang. Hun er rett og slett frekk og lite forståelsesfull. Så jeg har endt opp med Volvat noen ganger istedet, for å slippe å bli fornedret på telefon og i skranken. Får man time, så er legen topp og løser det raskt!

En lege som lytter og tar seg god tid❤️.

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Har bare vært der en gang men veldig fornøyd da det var kort ventetid, han lyttet på det jeg hadde å si ikke nok med det så gjordet han alt veldig onkelig med å ta flere tester osv for å sjekke alt. Jeg fikk både den hjelpen jeg skulle ha og han fant ut flere andre ting som jeg fikk hjelp med 😊. Så tommel opp for en god og dyktig lege 👍.

Lyttende og vennlig.

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Legen er flink til å lytte og tar seg tid til meg som pasient. Hun henviser meg videre til spesialist. Forståelsesfull veldig Ok. Anbefales!