Ørebekk Legesenter AS

Storveien 7 1624 Gressvik

Siste vurderinger av Ørebekk Legesenter AS

Flink med barn, effektiv hjelp, seriøs

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Den beste legen vi har møtt både for mor og barn.
Lytter, hyggelig, seriøs, henviser videre, veldig rask til å svare på henvendelser i Helsenorge.no, effektiv, tar oss på alvor.
Anbefaler henne på det sterkeste som fastlege for både små barn og voksne.

Dyktig og lyttende fastlege vi er veldig fornøyd med

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Legen tar seg godt tid til og undersøker godt både oss store og små som har Irina som fastlege. Hun henviser videre ved behov, føler at vi alltid blir tatt på alvor og får den rette behandlingen, i tillegg til at hun har en humor som ofte får fram smilet hos meg.

Tar ikke pasienten på alvor

Lege: Kristin Terland Skrevet

Virker lite interessert i å løse ting og komme med tilbud. Må alltid foreslå selv, men møter mye skepsis. Føler at man ikke blir tatt seriøst, at man overdriver, eller at man rett og slett må skjerpe seg.

Lite tillitsvekkende

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Er ikke så ofte hos legen og hadde fått beskjed om at jeg var tildelt denne legen da hun overtok etter min forrige fastlege. Det første (og eneste) besøket starter med at jeg må ta initiativet til å håndhilse og hun starter med å si takk for sist (aldri snakket med damen før). Konsultasjonen var grei nok. Neste pasient kom inn og jeg sitter på utenfor og må høre på alt som blir sagt da legen har glemt å lukke døra! Ubehagelig for meg og ikke bra mht personvern. Deretter når jeg sitter for å ta blodprøve får jeg beskjed av assistenten at urinprøven var fin. Jeg sa at jeg ikke hadde levert noen urinprøve og nevnte opplevelsen på gangen og med møtet med legen, og ga uttrykk for at dette var lite tillitsvekkende. Ble kontaktet av legen via Digipost hvor hun kort nevner at hun hadde hørt jeg ikke var fornøyd. Jeg svarte at det stemte og at hun gjerne måtte ta kontakt for å høre hvorfor. Hørte ikke noe tilbake, hvilket jeg ville forvente dersom hun var interessert i meg som klient og egen utvikling. Nok er nok, jeg får nok finne meg en ny fastlege.

Flott fast lege, lytter og har fokus på pasienten

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Har aldri møtt en hyggelig og vennlig lege. Hun lytter, undersøker og gir deg en tilbakemelding på hva det gjelder. Svært hyggelig og vennlig med små barn. Anbefaler henne sterkt :)