Ørebekk Legesenter AS

Telefonnummer69 32 86 0069 32 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storveien 7 1624 Gressvik

Siste vurderinger av Ørebekk Legesenter AS

En lege som lytter og tar seg god tid❤️.

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Har bare vært der en gang men veldig fornøyd da det var kort ventetid, han lyttet på det jeg hadde å si ikke nok med det så gjordet han alt veldig onkelig med å ta flere tester osv for å sjekke alt. Jeg fikk både den hjelpen jeg skulle ha og han fant ut flere andre ting som jeg fikk hjelp med 😊. Så tommel opp for en god og dyktig lege 👍.

Lyttende og vennlig.

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Legen er flink til å lytte og tar seg tid til meg som pasient. Hun henviser meg videre til spesialist. Forståelsesfull veldig Ok. Anbefales!

En lege jeg ikke vil anbefale!

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Min opplevelse av denne legen var at hun gjør seg opp en mening om hun liker deg eller ikke på mindre enn 1 minutt. Hun var veldig ufin og ganske så frekk mot meg og mine nærmeste som var med inn. Hun ble sint,fordi jeg hadde valgt henne som fastlege og ikke et sted nærmere der jeg bor. Men som jeg sa,folk står på ventelister og du var den legen som overtok for den forrige fastlegen. Måten hun var på var helt motbydelig og det hele endte med at hun ble så sint og gikk ut av kontoret sitt, uten noen som helst grunn. Hun sa til meg at hun ikke likte meg etter bare 30 sekunder med prat. Ingen skal bli behandlet på denne måten av sin fastlege. Hun burde ikke jobbet som lege etter min mening ,ingen sympati eller forståelse. Det hele endte med at jeg som pasient ble totalt knust og knakk sammen i gråt og gikk derifra..

God lege

Lege: Kristin Terland Skrevet

Har tid og sender meg videre der hun ser at andre kan hjelpe. Hyggelig, og sier ting som de er. Har brukt henne i 26 år, og vet hun kjenner historien min og meg.

Kunnskapsrik

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Har vært hos Kenneth bare en gang men han er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Lett og snakke med, viser interesse og er forståelsesfull.