Ørebekk Legesenter AS

Storveien 7 1624 Gressvik

Siste vurderinger av Ørebekk Legesenter AS

Lite tillitsvekkende

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Er ikke så ofte hos legen og hadde fått beskjed om at jeg var tildelt denne legen da hun overtok etter min forrige fastlege. Det første (og eneste) besøket starter med at jeg må ta initiativet til å håndhilse og hun starter med å si takk for sist (aldri snakket med damen før). Konsultasjonen var grei nok. Neste pasient kom inn og jeg sitter på utenfor og må høre på alt som blir sagt da legen har glemt å lukke døra! Ubehagelig for meg og ikke bra mht personvern. Deretter når jeg sitter for å ta blodprøve får jeg beskjed av assistenten at urinprøven var fin. Jeg sa at jeg ikke hadde levert noen urinprøve og nevnte opplevelsen på gangen og med møtet med legen, og ga uttrykk for at dette var lite tillitsvekkende. Ble kontaktet av legen via Digipost hvor hun kort nevner at hun hadde hørt jeg ikke var fornøyd. Jeg svarte at det stemte og at hun gjerne måtte ta kontakt for å høre hvorfor. Hørte ikke noe tilbake, hvilket jeg ville forvente dersom hun var interessert i meg som klient og egen utvikling. Nok er nok, jeg får nok finne meg en ny fastlege.

Flott fast lege, lytter og har fokus på pasienten

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Har aldri møtt en hyggelig og vennlig lege. Hun lytter, undersøker og gir deg en tilbakemelding på hva det gjelder. Svært hyggelig og vennlig med små barn. Anbefaler henne sterkt :)

Anbefaler ikke denne legen!

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Jeg fikk et godt første inntrykk av henne, følte at hun var hyggelig og imøtekommende. Hun virket usikker på seg selv. Selve Legekontoret var uprofesjonelt, har aldri vært bort i at jeg måtte vente som nummer en i kø i 28 minutter på telefon. Når de først tok telefonen, så fikk jeg kjeft fordi jeg ville ha en forklaring og til slutt ble jeg lagt på. Dette var ikke et engangs tilfelle. Viser også til anmeldelse fra juni 2018, akkurat samme tilfelle som mitt. Legen tillot seg å være ufin i tonen, skrek, var frekk og stormet ut av kontoret uten noe grunn.
Jeg hørte at hun snakket ufint om meg til sin sekretær!! Dette er ikke akseptabelt. Etter min mening så bør ikke hun jobbe som lege når hun ikke vet hvordan man skal oppføre seg mot sårbare pasienter. Jeg er fortsatt i sjokk over denne hendelsen.

Føler meg til bry

Lege: Kristin Terland Skrevet

Føler ofte at jeg er til bry, at det jeg forteller om ikke blir tatt på alvor eller grundig undersøkt. Skal også sies at det er gode opplevelser innimellom, men kjenner at jeg kvier meg for å ta kontakt ved spørsmål eller symptomer.

Beste fastlegen vi har møtt

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Irina er både hyggelig og flink til å lytte, og effektiv og nøye.
Henviser videre ved behov, er rask til å svare på henvendelser, og er en lege vi stoler på.
Dyktig.