Ørebekk Legesenter AS

Storveien 7 1624 Gressvik

Siste vurderinger av Ørebekk Legesenter AS

Føler meg til bry

Lege: Kristin Terland Skrevet

Føler ofte at jeg er til bry, at det jeg forteller om ikke blir tatt på alvor eller grundig undersøkt. Skal også sies at det er gode opplevelser innimellom, men kjenner at jeg kvier meg for å ta kontakt ved spørsmål eller symptomer.

Beste fastlegen vi har møtt

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Irina er både hyggelig og flink til å lytte, og effektiv og nøye.
Henviser videre ved behov, er rask til å svare på henvendelser, og er en lege vi stoler på.
Dyktig.

Lyttende og pasientfokusert.

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Hadde en skeptisk inngang da jeg fikk ny lege. Denne skepsisen ble tidlig gjort til skamme. Legen er rolig og lyttende og skaper tillit mellom pasient og lege. Er kunnskapsrik og inkluderende. Har bare positive opplevelser å vise til. Håper dette positive inntrykket fortsetter.

Lege som lytter og ser ser deg

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Veldig fin opplevelse med lege som både lytter til deg og ser deg. Er interessert og gir godt med informasjon.
En lege å anbefale.

Lege som lytter og tar deg på alvor

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Legen tar meg på alvor, lytter og undersøker. Føler meg trygg og hørt. Det negative er kontordamene, hun ene er så ufin at jeg kvier meg til å ta kontakt for time. Hun ler høyt av pasientene i skranken på venterommet, og jeg endte opp med å gråte på venterommet en gang. Hun er rett og slett frekk og lite forståelsesfull. Så jeg har endt opp med Volvat noen ganger istedet, for å slippe å bli fornedret på telefon og i skranken. Får man time, så er legen topp og løser det raskt!