Ørebekk Legesenter AS

Storveien 7 1624 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Ørebekk Legesenter AS

Kanskje kunnskapsrik men alt for suveren på egen kunnskap

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Beklageligvis er denne fastlegen litt for «suveren»,han mener selv han er spesialist nok....og ikke behøver å sende sine pasienter til vurdering hos fag spesialister. Dette er etter min mening ikke slik en fastlege skal være...

Ørebekk legesenter

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Irina Frydenlund og ørebekk legesenter er tipp topp tommel opp, hun tar deg seriøst og sender deg videre om det er noe.... hadde det ikke vært for henne hadde vi ikke funnet ut det vi har funnet ut, i sammenligning med torget legesenter og de som jobber der, så scorer torget 0 til-1 og ørebekk +10

Faglig dyktig - gode vurderinger

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Strukturert, analytisk, personlig og faglig dyktig lege som anbefales. Legesenteret er rent og ryddig.

Ikke fornøyd!

Lege: Kristin Terland Skrevet

Aldri vært fornøyd med denne fastlegen. Jeg oppsøker ikke legen så ofte, men føler meg dum de gangen jeg gjør det. Hun setter av svært liten tid og som oftest er det jeg selv som må komme med forslag til behandling, preparater osv. Føler meg mer til bry enn ivaretatt. Hun gjør så og si aldri fysiske undersøkelser og hvis testene, bildene eller prøvene ikke viser noen funn, selv om symptomene og plagene fortsatt er der, avslutter hun saken.

Det som er positivt er at hun alltid henviser videre og at det sjeldent er kø eller ventetid før oppsatt time.

Noe som skurrer

Lege: Irina Frydenlund Skrevet

Hyggelig og grei i begynnelsen, men etterhvert føles det som jeg er en plage. Føler at jeg må sette diagnoser og foreslår behandling. Tar meg ikke på alvor. Med muskelsykdom, depresjon,angst og høyt blodtrykk er det ikke alltid lett. Forrige gang sitat : hva skal jeg gjøre med det? Ikke greit. Sånn sier man ikke når en person er helt under isen.
Skal bytte lege snarest .