Ørebekk Legesenter AS

Telefonnummer69 32 86 0069 32 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storveien 7 1624 Gressvik

Siste vurderinger av Ørebekk Legesenter AS

God lege

Lege: Kristin Terland Skrevet

Har tid og sender meg videre der hun ser at andre kan hjelpe. Hyggelig, og sier ting som de er. Har brukt henne i 26 år, og vet hun kjenner historien min og meg.

Kunnskapsrik

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Har vært hos Kenneth bare en gang men han er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Lett og snakke med, viser interesse og er forståelsesfull.

Trygg

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Kenneth er våres lege helt siden vi kom fra Møre R, han er veldig hyggelig ta tid for å forklare ting ,er til å stole på ,holder avtaler ,er flink til og lyte ,flink å forklare på rolig mote ,resepter sender på dagen ,svarer på dagen ,vi har stor tillit til Kenneth !

Lege: Kristin Terland Skrevet

Kristin er en fantastisk lege som tar seg tid til hver enkelt pasient og lytter alltid! Kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min!

Tidenes mest grinete kontorsøstre

Lege: Kenneth Kaland Fjellstad Skrevet

Har ikke møtt Kenneth ennå, men har vært hos vikaren hans Stian ett par ganger. Helt ok lege det.
Kontordamene må være noe av det sureste jeg har møtt i manns minne, aldri et smil å se på noen av dem og man føler seg som en inntrenger på kontoret der. Grunn nok i seg selv til å bytte lege, de hånlige blikkene og syrlige kommentarene er nok i seg selv til å ødelegge humøret den dagen.