Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Roald Amundsensgate 17 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

Fantastisk lege

Lege: Stine Hermansen Skrevet

Hun lytter, og har empati. Blid og imøtekommende.
Er dyktig og flink til å sette igang tiltak.
Kunne ikke ha fått noen bedre lege.

Flink

Lege: Kjell Buvarp Dyrop Skrevet

Har fått utrolig mye hjelp og støtte for videre fremgang. Er flink og fink å finne konstruktive løsninger.

Vurder nøye før du velger

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Byttet fastlege etter mange år fordi det gikk for treigt. Fant Larseng, ung og dynamisk (håpet jeg). Første inntrykk greit, går fint når du skal ha resept på hostesaft ol. Første mistanke kom når jeg bad om hjelp til min svært syke kone som ennå ikke hadde krav på fastlege, hvor jeg kun bad om råd. Der var det blankt nei. Gikk så til kvinnelig kollega på samme legesenter, blankt nei der også (hun har nå god hjelp av kommunelegen).
Så trengte jeg dokumentasjon på min utviklende sykdom til det offentlige. Første gang tok det svært lang tid å lage dokumentet. Først etter diverse purringer, ble det fart i sakene. Så, noen måneder senere trenger jeg ytterligere dokumentasjon. Jeg har sendt han brev på min sykdomshistorie + journal fra forrige lege, slik at han skulle ha et bredere grunnlag for å utstede etterspurte dokumentasjon. Etter noen uker, sender han dokumentasjon. Den er mangelfull og feil. Må på nytt be om dokumentasjon. Sender mail og ringer han for å be han ringe meg, flere ganger. Det offentlige må også flere ganger purre. Ber om bekreftelse på mail at han har mottatt mailen. Intet skjer og jeg ringer og ringer hans sekretær som sier at han kommer til å ringe meg. Hører intet, og ringer igjen. Etter uker og måneder, sender han meg brev om at han trenger spesialistuttalelse og om jeg vil, kan jeg bestille time hos han. Da det nå har gått så lang tid, ringer jeg for å bestille time. Første ledige er om 2 uker. Jeg sier det er for sent (er på sykehus da) og ber hun om å høre med legen om de ikke kan få meg inn innen et par dager (har tross alt forsøkt å få han i tale i måneder). Hører intet og har nå valgt å bytte lege.
Er dette hevn fra min side? Langt ifra. Dette er en advarsel til dere som, før eller siden, trenger mer enn resept på hostesaft. Nå har dere muligheten til å velge selv. For meg er det ufattelig at slike mennesker, som er der for å HJELPE sine pasienter, og som faktisk er vår arbeidstaker, har mage til å behandle sin oppdragsgiver og pasient slik. Når man er syk og trenger hjelp, har man krav på et minste forsøk på hjelp.
Jeg antar at også legekollegaer leser denne listen og at de også tar til seg at de faktisk er der for å hjelpe de som er kommet i nød og at man som lege kanskje enkelte ganger ser at det er nødvendig å ikke kun opptre som en robot?

Øyvind är min favoritläkare

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Øyvind är en mycket sympatisk och lugn läkare som tar sig tid att lyssna på dig. Jag känner mig alltid välkommen och trygg när jag är där och han är också väldigt duktig med barn.
Varma rekommendationer!

Veldig fornøyd

Lege: Øyvind Larseng Skrevet

Fikk time raskt når jeg trengte det. Moderne legekontor med hyggelige folk.